Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mar. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 12 martie 2018 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 6 - 8 martie care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 12 și miercuri, 14 martie 2018
aprobată. Pentru PLx 48/2018 și PLx 132/2017
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Procedura de urgență solicitată de Guvern
5. Lista cuprinzând proiectele de acte legislative și proiectele de acte fără caracter legislativ primite de la Uniunea Europeană
s-a luat act
   5.1  Notă privind Lista cuprinzând proiectele de acte legislative și proiectele de acte fără caracter legislativ primite de la Uniunea Europeană
aprobată
6. Scrisoare din partea domnului deputat Angel Tîlvăr, președintele Comisiei pentru afaceri europene prin care transmite ”Lista finală de propuneri de proiecte legislative și documente de consultare europene care vor fi supuse, cu prioritate, procedurii de control parlamentar în cursul anului 2018”
aprobată
7. Proiectul Punctului de vedere al Biroului permanent al Camerei Deputaților cu privire la sesizarea formulată de un număr de 22 deputați aparținând Grupului parlamentar al Uniunii Salvați România și 2 deputați neafiliați, referitoare la neconstituționalitatea Hotărârii Parlamentului României nr. 11/2018 privind constituirea Comisiei parlamentare de anchetă a Senatului și Camerei Deputaților pentru verificarea activității directorului Serviciului de Protecție și Pază, domnul Pahonțu Lucian-Silvan, și a modului în care este posibil ca acesta să fi implicat instituția în activități care excedează cadrului legal de funcționare
aprobat
8. Proiectul Punctului de vedere al Biroului permanent al Camerei Deputaților cu privire la sesizarea de neconstituționalitate formulată de un număr de 56 de deputați aparținând Grupului Parlamentar al Partidului Național Liberal, referitoare la Hotărârea Camerei Deputaților nr. 98/2017 privind modificarea și completarea Regulamentului Camerei Deputaților
aprobat
9. Proiectul Punctului de vedere al Biroului permanent al Camerei Deputaților cu privire la sesizarea de neconstituționalitate formulată de Grupul Parlamentar al Uniunii Salvați România, referitoare la Hotărârea Camerei Deputaților nr. 98/2017 privind modificarea și completarea Regulamentului Camerei Deputaților
aprobat
10. Punctul de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la sesizarea depusă de domnul deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei
se trimite domnului deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei
11. Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitoare la solicitarea domnului deputat Cezar Preda
s-a luat act; se trimite domnului deputat Cezar Preda
12. Notă din partea domnului deputat Cristian-Gabriel Seidler, secretar al Camerei Deputaților, privind situația absențelor nemotivate ale unor deputați din luna decembrie 2017
aprobată
13. Solicitare din partea doamnei deputat Viorica Cherecheș privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
14. Solicitare din partea domnului deputat Petre-Florin Manole privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea domnului deputat Cristian Buican privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
16. Solicitare din partea domnului deputat Florin Stamatian privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
17. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   17.1  Memorandum intern privind vizita domnului deputat Georgian Pop, la Berlin, pentru întrevederi cu oficiali din Bundestag (Berlin, 15 – 16 martie 2018)
aprobat
   17.2  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Comisiei permanente a Adunării Parlamentare a SEECP (Bled, Slovenia, 16 – 17 martie 2017)
aprobat
   17.3  Memorandum intern privind participarea doamnei deputat Oana Consuela Florea la cea de-a 114-a sesiune plenară a Comisiei de la Veneția (Veneția, 16 – 17 martie 2018)
aprobat
   17.4  Memorandum intern privind participarea domnului deputat Marian Gheorghe Cucșa la cea de-a II-a reuniune a Grupului comun de control parlamentar specializat al Europol (JPSG) (Sofia, 18 – 19 martie 2018)
aprobat
   17.5  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Rețelei femeilor parlamentare membre ale Adunării Parlamentare a Francofoniei (Ottawa, 19 – 21 martie 2018)
aprobat
   17.6  Memorandum intern privind participarea la lucrările Comisiei pentru migrație, refugiați și persoane strămutate a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Amman, Iordania, 21 – 22 martie 2018)
aprobat
   17.7  Memorandum intern privind participarea la lucrările Comisiei pentru cultură, știință, educație și media a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Paris, 22 martie 2018)
aprobat
   17.8  Memorandum intern privind participarea la prima Reuniune a grupului de lucru COSAC privind subsidiaritatea, proporționalitatea și eficiența (Bruxelles, 26 martie 2018)
aprobat

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 23:12
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro