Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe apr. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 16 aprilie 2018 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 10 - 11 aprilie care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 16 și miercuri, 18 aprilie 2018
nu a fost aprobată. Cu excepția Pct. 5 (Plx 79/2018)
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Procedurile de urgență la cererea inițiatorilor nu au fost aprobate
5. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL, referitoare la întocmirea raportului asupra Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.82/2017 pentru modificarea și completarea unor acte normative (PLx 584/2017)
nu a fost aprobată
6. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL, privind întocmirea raportului și includerea pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputaților a Propunerii legislative pentru modificarea și completarea Legii nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice (PLx 267/2017)
nu a fost aprobată
7. Solicitare din partea Comisiei pentru tehnologia informației și comunicațiilor referitoare la propunerea legislativă privind măsuri de punere în aplicare a regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/EC (Regulamentul general privind protecția datelor) (Plx 167/2018)
aprobată
8. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
aprobată
9. Notă referitoare la Decizia Curții Constituționale privind obiecția de neconstituționalitate privind prevederile Legii pentru modificarea și completarea Legii administrației publice locale nr.215/2001
la Comisia juridică, de disciplină și imunități și la Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
10. Solicitare din partea domnului deputat Tudor Ciuhodaru privind retragerea semnăturii de pe PLx nr. 597/2017
aprobată
11. Solicitare din partea domnului deputat Romeo Nicoară privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Florin Stamatian privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
13. Solicitare din partea domnului deputat Stelian-Cristian Ion privind organizarea unui birou parlamentar în localitatea Tulcea, județul Tulcea
aprobată
14. Solicitare din partea domnului deputat Lucian-Daniel Stanciu-Viziteu privind organizarea unui birou parlamentar în localitatea Târgu Jiu, județul Gorj
aprobată
15. Memorandum Intern: Solicitare Icon Films cu privire la filmarea unui spot publicitar pentru noul autoturism Ford Fiesta, în tunelurile de acces ale Palatului Parlamentului
aprobat
16. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   16.1  Memorandum intern privind participarea la Conferința Președinților de Parlamente din statele membre ale Uniunii Europene (Tallinn, Estonia, 23 – 24 aprilie 2018)
aprobat
   16.2  Memorandum intern privind vizita la București a unei delegații a Comisiei pentru relații internaționale și imigranți din Parlamentul muntenegrean (22 – 25 aprilie 2018)
aprobat
   16.3  Memorandum intern privind participarea la cea de-a doua parte a Sesiunii ordinare 2018 a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Strasbourg, 23 - 27 aprilie 2018)
aprobat
   16.4  Memorandum intern privind primirea la Camera Deputaților a doamnei Kerstin Jorna, Director general adjunct, Direcția Generală pentru Afaceri Economice și Financiare, Comisia Europeană (București, 24 aprilie 2018)
aprobat
   16.5  Memorandum intern privind participarea la lucrările Comisiei Parlamentului European pentru agricultură și dezvoltare rurală (AGRI) (Bruxelles, 24 aprilie 2018)
aprobat
   16.6  Memorandum intern privind participarea la Conferința AP OSCE cu tema ”Reziliența digitală a unui stat democratic” (Lisabona, Portugalia, 8 mai 2018)
aprobat
   16.7  Memorandum intern privind organizarea în România a Conferinței Președinților de delegații parlamentare ale Adunării Parlamentare a Francofoniei din Regiunea Europa (București și Pitești, 20 – 22 mai 2018)
aprobat

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 4 decembrie 2021, 19:35
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro