Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mar. 2018 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 12 martie 2018 ora 14:00

10. Punctul de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la sesizarea depusă de domnul deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei
se trimite domnului deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei consultă

Punctul de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la sesizarea depusă de domnul deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

Punctul 10 - Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la sesizarea depusă de domnul deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților și Senatului privind activitatea Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei.

Comisia ne-a transmis un punct de vedere cu aceasta, întrucât nu a fost implicată o persoană care ar fi încălcat Regulamentul, Comisia juridică se află în imposibilitatea de a da curs acestei solicitări și formulează o serie de recomandări privitoare la modalitatea de transmitere a documentelor către membrii Comisiei de anchetă.

Vă propun ca acest punct de vedere, să fie transmis domnului președinte, Iulian Iancu.

Sunt obiecții?

Da, aveți o obiecție înțeleg?

Vă rog.

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Da.

Înțeleg că recomandarea Comisiei juridică este să nu se mai facă transmisiunea de documente electronic, ci să se facă doar obligatoriu la fața locului în prezența persoanei care, așa citesc aici, care le gestionează.

Corect?

Mi se pare că mergem, nu știu mi se pare că este soluție neoptimă, adică comunicarea electronică cred că ar trebui să fie.

Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

Având în vedere de la ce a plecat toată această poveste, cred că acest punct de vedere este unul relevant și.

Asta vorbesc, de documente confidențiale, din acest motiv nu se folosesc mijloacele electronice.

OK.

Întreb încă odată, sunt obiecții la vot? Nu.

Atunci am adoptat acest punct.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 8 decembrie 2021, 10:23
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro