Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
andrei.miftode@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Marius-Andrei Miftode > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Marius-Andrei MIFTODE
Curriculum Vitae


www.linkedin.com/in/andrei-miftode-63461323

andrei.miftode@yahoo.com
 

Experiența politică

  • Sunt membru fondator al USR Brașov, cu activitate neîntreruptă din 2016 până în prezent.
  • Din 2016 am fost, pe parcursul a 4 mandate, membru al Biroului Filialei Județene Brașov.
  • Din octombrie 2017 până în prezent am fost vicepreședinte în Biroul Filialei Județene USR Brașov.
  • Am candidat pe locul 3 în lista pentru Camerei Deputaților a USR Brașov, la alegerile din 2016 si in 2020
  • În Biroul Filialei Județean am avut roluri de coordonare a comunicării externe și interne, cu aport și în organizare și operativizare.

 

Experiența civică

În 2013 am fondat Asociația România Civică, al cărei președinte am fost pană în 2019 și în cadrul căreia m-am implicat în mai multe proiecte.
 

  • Am colaborat cu diverse ONG-uri (Fundația Umanistă, Licinium, Asociația P.A.V.E.L., Pr
  • Democrația, ATGR, RFE).
  • Am fost co-organizator al protestelor pentru Rosia Montană din Sibiu în perioada în care am locuit acolo.
  • Am realizat un scurt documentar despre revolta de la Pungesti în decembrie 2013.
  • Cu prilejul alegerilor prezidențiale din 2014, am coagulat un grup de voluntari alături de care am participat în zone rurale ca observatori acreditați de către ONG-uri, pentru asigurarea corectitudinii procesului electoral.
  • Am intermediat sponsorizări pentru dotarea unor școli din jud. Brașov.
  • Am susținut, alături de USR Brașov, inițiative legate de protectia mediului și de îmbunătățirea calității aerului în Brașov.

 

In 2008 am fost membru fondator al clubului montan “Anotimpul 5”, unde am activat până în 2012:
 

  • Am desfășurat diverse acțiuni de ecologizare, de reabilitare a marcajelor și de susținere a unor ONG-uri prin strângerea de fonduri pentru diferite cauze.
  • Am încercat să atrag tineri pentru a contribui împreună în mici proiecte menite să întărească respectul pentru natură, pentru mărirea nivelului de constientizare legată de importanța prezervarii si exploatării ei sustenabile.

 

Experiență profesională

Gabriels Technology Solutions - Analist QA - Brașov, România

Octombrie 2017 - Prezent
 

Responsabilitati:

  • Analiza cerințelor, rapoartelor de lucru și sarcinilor de implementare
  • Redactarea de documente menite sa cuprinda cazurile in care software-ul poate fi folosit
  • Raportarea defectelor și verificarea corectarii lor
  • Evaluarea rezultatelor testelor și raportarea într-un mod clar și concis
  • Analiza , investigații și rapoarte pentru asistarea managerilor de produse

 

Pentalog - Analist QA - Brașov, România

Septembrie 2015 - septembrie 2017
 

Responsabilitati:

  • Analiza fluxurilor și cerințelor afacerii
  • Proiectarea și executarea cazurilor de testare
  • Testarea manuală a aplicațiilor web și a serviciilor web
  • Raportarea defectelor și retestarea
  • Evaluarea rezultatelor testelor și raportarea într-un mod clar și concis
  • Analiză, investigație și rapoarte pentru a ajuta produs proprietari
  • Orientarea către client
  • Optimizarea SCRUM și a fluxului de lucru
  • Pregătirea noilor membri ai echipei
  • Suport automatizare test
  • Acceptarea și optimizarea utilizatorilor de proiectare UX

 

Olive Studio - Analist QA - Sibiu, România

Octombrie 2011 - septembrie 2015
 

Responsabilitati:

  • QA site-ul web
  • Design și feedback funcțional
  • QA aplicații web
  • QA multi-platformă
  • Administrare baze de date

 

Ubisoft - QA Lead si QA engineer - București, România

Mai 2004 - august 2011 (7 ani 4 luni)
 

Responsabilitati:

  • Testarea managementului și administrării echipei
  • Planificarea testelor
  • Rapoarte zilnice / săptămânale
  • Rapoarte „post-mortem”
  • Intervievarea și instruirea noilor angajați
  • Coordonarea interoperativă a mai multor echipe
  • Evaluarea performanței angajatilor
  • Consolidarea echipei
  • Comunicarea între departamente
  • Evaluări și validări ale software-ului pentru evaluarea starii produsului în diferite faze de dezvoltare

 

Global Services Group - Reprezentant de vânzări - București, România

2003 - 2004 (aprox.1 an)
 

Responsabilitati:

  • Relatia cu clienții (companii din industria alimentară)
  • Semnarea contractelor legate de promovarea intr-o platformă online

 

Cambridge Global - Junior Account Executive - București, România

2003 - 2003 (mai puțin de un an)
 

Responsabilitati:

  • Filtrarea potențialilor clienți pentru portofoliul de acțiuni de investiții al companiei

 

Educație

Parcurs de studii:

  • 1997 - 2001 - Colegiul Național Petru Maior - profil Informatică
  • 2001 - 2005 - Academia de Studii Economice București (ASE), Facultatea de Business și Turism - fostă Comerț (“Economist licențiat” cu specializarea “Economia comerțului, turismului si serviciilor”)

 

Cursuri si certificari:

  • Cursuri de project management - « Project Manager » acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (fost CNFPA)
  • Atestat profesional in urma absolvirii profilului Informatică, in liceu - « Programator ajutor »
  • Cursuri de team manager - acreditat de Accelera
  • Alte cursuri: editare, UX design si marketing online

 

Aptitudini si competente personale

Limbi străine:

  • Engleză - avansat
  • Franceză - mediu
  • Italiană - elementar

 

Competențe de comunicare:

  • Comunicare verbală, comunicare scrisă, calitatea de a fi un bun ascultător.
  • Capacitate de integrare în colectiv și de a dezvolta relații armonioase cu managerii si persoanele din subordine.
  • Capacitate de a lucra și de a comunica eficient în echipa sau in cadrul unor grupuri constituite pentru îndeplinirea unor misiuni și atribuții și pentru derularea unor proiecte.

 

Competențe organizaționale :

  • Promptitudine, consecvență și acuratețe în organizarea muncii;
  • Capacitate de analiză, sinteză și stabilire a modalităților și termenelor de realizare a obiectivelor;
  • Bun spirit organizatoric capacitate analitică, spirit decizional;
  • Buna planificarea a sarcinilor, managementul timpului și respectarea termenelor-limită;
  • Corectitudine și rapiditate în luarea deciziilor în situații normale sau speciale;
  • Consecvență în verificarea calității îndeplinirii obiectivelor stabilite și capacitate de a utiliza rezultatele controlului pentru îmbunătățirea activităților;
  • Spirit de echipă, empatie, răbdare;
  • Abordare constructiva pentru rezolvarea problemelor, acceptarea și oferirea criticilor constructive, capacitatea de adaptare, motivația;
  • Implicare, flexibilitate, feedback

 

Pasiuni

  • Sunt pasionat de natură, drumetii, muzică, foto-video, IT și sporturi de iarnă.
11.01.2021

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 26 septembrie 2023, 18:34
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro