 |
|
  |
Marilen - Gabriel PIRTEA Curriculum Vitae
|
INFORMAȚII PERSONALE
E-mail(uri)
|
marilen.pirtea@e-uvt.ro; marilen.pirtea@gmail.com
|
Naționalitate
|
Română
|
Data nașterii
|
28.11.1973
|
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
Perioada
|
29.02.2012-prezent
|
Funcția sau postul ocupat
|
Rector al Universității de Vest din Timișoara
|
Activități și responsabilități principale
|
Funcție de conducere
|
Perioada
|
01.05.2008-prezent
|
Funcția sau postul ocupat
|
Profesor universitar, conducător de doctorat - domeniul Finanțe
|
Activități și responsabilități principale
|
Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Investiții directe și finanțarea întreprinderii, Finanțe manageriale, Managementul strategic al trezoreriei companiei, Finanțe internaționale, Guvernanță corporativă
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest,Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, B-dul Vasile Pârvan nr. 4, 300223 Timișoara
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Educație (Învățământ superior)
|
Perioada
|
01.04.2008-29.02.2012
|
Funcția sau postul ocupat
|
Decan al Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor
|
Activități și responsabilități principale
|
Funcție de conducere
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Perioada
|
01.03.2008-31.03.2008
|
Funcția sau postul ocupat
|
Prodecan al Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor
|
Activități și responsabilități principale
|
Funcție de conducere
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Perioada
|
01.02.2004-01.03.2008
|
Funcția sau postul ocupat
|
Cancelar al Facultății de științe Economice
|
Activități și responsabilități principale
|
Funcție de conducere
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Perioada
|
01.10.2005-01.05.2008
|
Funcția sau postul ocupat
|
Conferențiar universitar
|
Activități și responsabilități principale
|
Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Managementul trezoreriei întreprinderii
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest din Timișoara,Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Educație (Învățământ superior)
|
Perioada
|
11.02.2002-01.10.2005
|
Funcția sau postul ocupat
|
Lector universitar
|
Activități și responsabilități principale
|
Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Fiscalitatea firmei
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Educație (Învățământ superior)
|
Perioada
|
28.02.2000-11.02.2002
|
Funcția sau postul ocupat
|
Asistent universitar
|
Activități și responsabilități principale
|
Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Educație (Învățământ superior)
|
Perioada
|
01.10.1997-28.02.2000
|
Funcția sau postul ocupat
|
Preparator universitar
|
Activități și responsabilități principale
|
Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii.
|
Numele și adresa angajatorului
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Educație (Învățământ superior)
|
EDUCAȚIE ȘI FORMARE
Perioada
|
martie - mai 2015
|
Activități de specializare managerială
|
Curs de specializare“ Manager de proiect”
|
Numele furnizorului de formare
|
Universitatea de Vest din Timișoara
|
Perioada
|
februarie - martie 2015
|
Activități de formare în management universitar
|
Curs de perfecționare “Securitate internațională: provocările secolului XXI”
|
Numele furnizorului de formare Diploma obținută
|
Institutul Diplomatic Român
Certificat de absolvire nr.5302/2015
|
Perioada
|
noiembrie - decembrie 2014
|
Activități de formare în management universitar
|
Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuăîn domeniul Securității și Apărării Naționale “Securitate și bună guvernare”
|
Numele furnizorului de formare
|
Universitatea de Apărare “Carol I” - Colegiul Național de Apărare
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire nr. 866/05.12.2014
|
Perioada
|
martie - iunie 2014
|
Activități de formare în management universitar
|
Cursul postuniversitar “Managementul strategic al afacerilor interne”
|
Numele furnizorului de formare
|
Academia de Poliție “Alexandru Ioan Cuza” - Colegiul Național de Afaceri Interne
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire nr. 29/16.01.2015
|
Perioada
|
septembrie - decembrie 2013
|
Activități de formare în management universitar
|
Curs de perfecționare “Diplomacy & Intelligence”
|
Numele furnizorului de formare
|
Institutul Diplomatic Român
|
Perioada
|
septembrie - decembrie 2013
|
Activități de formare în management universitar
|
Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă “Colegiul Național de Informații”
|
Numele furnizorului de formare
|
Academia Națională de Informații “Mihai Viteazul” – Serviciul Român de Informații
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire nr. 1616/12.12.2013
|
Perioada
|
septembrie - octombrie 2012
|
Activități de formare în management universitar
|
Curs de perfecționare “Securitate, diplomație și politică externă”
|
Numele furnizorului de formare
|
Institutul Diplomatic Român
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire nr. 2932/2013
|
Perioada
|
iunie 2011
|
Activități de formare în management universitar
|
Sesiune de formare (pilotare) în management universitar desfășurată în cadrul proiectului “Îmbunătățirea managementului universitar”
|
Numele furnizorului de formare
|
MECTS și UEFISCDI
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire a modulului de formare în management universitar “Instituțiile de învățământ superior ca organizații – Managementul strategic”
|
Perioada
|
februarie 2010
|
Activități de specializare managerială
|
Curs de formare în management universitar
|
Numele furnizorului de formare
|
A.S.E. București
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire a cursului de formare continuă în specializarea “Management universitar”
|
Perioada
|
2008-2009
|
Activități de specializare managerială
|
Curs postuniversitar de perfecționareîn management universitar
|
Numele furnizorului de formare
|
A.S.E. București, școala de Pregătire Profesională
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire nr.21/17.12.2010
|
Perioada
|
octombrie 2008
|
Activități de specializare științifică
|
Participant la the 6th Liphe Fall School (lectori: prof. M. Giampietro - UAB, prof. K. Mayumi - Univ. Tokushima)
|
Numele furnizorului de formare
|
Univ. Autonomă Barcelona (ICTA-UAB), NGR Plat, Universitatea de Vest din Timișoara
|
Diploma obținută
|
Certificat de participare
|
Perioada
|
noiembrie 2007
|
Activități de specializare managerială
|
Curs de perfecționare“Servicii de investiții financiare”
|
Numele furnizorului de formare
|
S.C. Eurotraining S.R.L.& S.C.Business-Like S.R.L., Timișoara/Centrul de Pregătire Financiară “Millenium” din București
|
Diploma obținută
|
Certificat de absolvire a cursului
|
Perioada
|
2007
|
Activități de specializare managerială
|
Curs de specializare “Manager de proiect”; Director de curs: Prof. dr. ing. Marin Marin;
|
Numele furnizorului de formare
|
Centrul de Pregătire Financiară “Millenium”, prin intermediul INCERC, Filiala Timiș, Timișoara
|
Diploma obținută
|
Diplomă de absolvire
|
Perioada
|
1998 - 2002
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diplomă de Doctor în economie
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Domeniul Finanțe; Titlul tezei de doctorat: Managementul trezoreriei întreprinderii
Conducător științific: Prof.univ.dr. Horia D. Cristea
|
Numele și tipul instituției de învățământ
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice
|
Perioada
|
1997-1998
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diplomă de Master
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Specializarea Fiscalitate
|
Numele și tipul instituției de învățământ
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice
|
Perioada
|
1992-1997
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diplomă de Licență
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Specializarea Finanțe-Bănci
|
Numele și tipul instituției de învățământ
|
Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice
|
Perioada
|
1988-1992
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diplomă de Bacalaureat
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Specializarea Matematică-Fizică
|
Numele și tipul instituției de învățământ
|
Liceul “Avram Iancu”, Ștei, județul Bihor
|
Apartenența la organizații științifice sau profesionaleîn țară și străinătate
|
- Director executiv al Centrului de Cercetări în științe Sociale (2C2S), Universitatea de Vest din Timișoara;
- Membru activ al “Asociației țărilor grupului de la Vișegrad” – rețea ce asociază centrele universitare din Europa occidentală, centrală și balcanică (PGV), cu sediul la Grenoble, Franța;
|
|
- Membru activ al Asociației Internaționale de Științe Regionale;
|
|
- Membru activ al Asociației Române de Științe Regionale;
|
|
- Membru fondator al Platformei de Formare și Cercetare Interdisciplinară “Nicholas Georgescu-Roegen”, Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe Economice în colaborare cu Facultatea de Chimie, Biologie și Geografie;
|
|
|
Funcții de conducere în structuri de cercetare
|
- 2010– 2012;Director al Platformei de Formare și Cercetare Interdisciplinară “Nicholas Georgescu-Roegen”, Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe Economice în colaborare cu Facultatea de Chimie, Biologie și Geografie;
|
|
- 2008 – 2012;Președintele Comisiei pentru curriculă academicădin cadrul Consiliului Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara;
- 2004 – 2008; Președintele Comisiei pentru cercetare științifică și resurse umanedin cadrul Consiliului Facultății de Științe Economice, Universitatea de Vest din Timișoara;
|
|
- 2002 – 2008;Director executiv al Centrului de Cercetări în Științe Sociale (2C2S), Universitatea de Vest din Timișoara.
|
Lector invitat
|
- 2008; Lector invitat la Universitatea din Barcelona, Spania;
- 2008; Lector invitatla Universitatea din Taragona, Spania;
- 2007; Lector invitat la Universitatea Tor Vergata din Roma, Italia;
- 2006; Lector invitat la Universitatea din La Coruna, Spania.
|
Specializări în străinătate
|
- 2009; școală de vară, Brescia,Italia;
- 2009; Vizită profesională la Harvard University, Cambridge, USA;
|
|
- 2009; Vizită profesională la Massachusetts Institute of Technology (MIT), Boston, USA;
|
|
- 2005; Workshop Leadership, Perugia, Italia;
|
|
- 2004; Workshop ECTSin European Universities, Universitatea Crne Gore, Muntenegru,;
|
|
- 2004 și 2005; Workshop Leadership, Novi Sad, Subotica, Serbia;
|
|
- 2004; Workshop Leadership “Challenges for the 21st Century”,Ljubljana, Slovenia;
- 1999; Bursă pentru pregătire doctorală finanțată de Banca Mondială la The Nottingham Trent University, Anglia; Îndrumător direct:prof.dr. P.D. Periton.
|
Alte specializări
|
- 2000; Stagii de pregătire la Agenția de Dezvoltare Regională V Vest Timișoara; Cursul “Programele de finanțare ale Uniunii Europene - Programul Phare RO 9807.01”;
|
|
- 2000; Cursde vară specializarea Cercetare economică și statistică aplicată; Coordonator: Dr. Ali Pizdareh, Universitatea de Vest Timișoara, Centrul de Cercetări Economice al Facultății de Științe Economice;
|
|
- 1996; Curs brokeraj, Bursa de Mărfuri din Timișoara.
|
Activitatea științifică și de cercetare
|
- Publicarea a 4 cărți de specialitate ca prim autor, în edituri recunoscute CNCS;
- Publicarea a 13 cărți în calitate de coautor, în edituri recunoscute CNCS;
|
|
- 28 participări la simpozioane și congrese științifice în străinătate (Porto, Zagreb, Roma, Malta, Famalicão, Jönköping, Beijing, Kantaoui, Subotica, Cambridge, Viena, Rodos Island, Boston, Chicago, Tampere, Roma, Brescia, Paris, Poznan, Clermont-Ferrand, Avignon, Nottingham, Palic, Lefkada, Perugia, Pola, Lisabona), etc.;
|
|
- Indexarea unui număr de 24 articole în 7 baze de date internaționale: Thomson Reuters – Conference Proceedings Citation Index;Ideas Repec, University of Connecticut, USA; DOAJ, Directory of Open Access Journals, Lund University Libraries, Sweden; EconPapers, Department of Business, Economics, Statistics and Informatics at Örebro University, Sweden; NSDL, The National Science Digital Library, National Science Foundation, University Corporation for Atmospheric Research, Cornell University and Columbia University, USA; Serbian Citation Index; MPRA, The Munich University Library, Munich, Germany;
|
|
- 35 de proiecte de cercetare.
|
|
|
Alte activități
|
- Autor al unor studii ce vizează deciziile de politică financiară ale societăților comerciale, privitoare la selecția investițiilor, alegerea structurii financiare, destinația profiturilor și finanțarea externă;
|
|
- Autor al unui studiu de fezabilitate în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Timiș, cu privire larealizarea Parcului Tehnologic Timișoara, finanțat prin Programul Phare 2001;
|
|
- Autor al unui studiu privitor la metodele patrimoniale de evaluare a societăților comerciale;
|
|
- Autor al unor studii privind diagnosticul financiar al unei societăți comerciale;
|
|
- Autor al unui studiu ce vizează corelația dintre autofinanțare și creditare, ca modalități de finanțare a societăților comerciale;
|
|
- Membru în echipe de cercetare științifică orientate spre studierea unor probleme ce vizează finanțarea, costul resurselor de finanțare, analiza poziției financiare a structurii și costului capitalului unor societăți comerciale din diferite domenii de activitate (pe bază de contracte).
|
Prestigiul profesional
|
- Membru al Consiliului de Administrație al Societății Naționale Aeroportul Internațional Timișoara “Traian Vuia” S.A. (2014-2015);
- Vicepreședinte al Consiliului Național al Rectorilor din România (CNR) (2012-prezent);
|
|
- Vicepreședinte al Comisiei de științe Economice și Administrarea Afacerilor (27) - Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare; (2012-2015)
|
|
- Membru al Biroului Consiliului Național pentru Finanțarea Învățământului Superior;
|
|
- Prim vice-președinteal Filialei Timiș a A.G.E.R;
|
|
- Vice-președinteal A.G.E.R. la nivel Național;
|
|
- Membru al Biroului Comisiei de științe economice și administrarea afacerilor, Panelul 4 – Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare;
|
|
- Evaluator cuprins în Registrul Național al Evaluatorilor ARACIS, Comisia 7 – Științe Economice – Finanțe;
|
|
- Editor al publicației Revista Piața de capital, ISSN 1842-3981;
|
|
- Referent științific la Editura Brumar din Timișoara, recunoscută CNCS;
|
|
- Redactor șef al publicației trimestriale Timișoara Journal of Economics, Editura Universității de Vest din Timișoara (revistă cotată B+ începând cu luna octombrie 2010);
|
|
- Editor al publicației Economy and Transformation Management, Editura Universității de Vest din Timișoara;
|
|
- Membru al Colegiului de redacție al publicației Studii De Economie,Editura Universității de Vest din Timișoara;
|
|
- Membru în Consiliul editorial al revistei Economie Teoretică și Aplicată/Theoretical and Applied Economics, București (revistă cotată B+);
|
|
- Membru în Consiliul editorial al revistei Contabilitate și Informatică de Gestiune/ Accounting and Management Information Systems, ASE București (Revistă cotată B+)
|
|
- Membru în Comitetul științific al revistei Audit financiar editată de Camera AuditorilorFinanciari din România, București.
|
|
- Membru în Comitetul editorial al revistei Analele Universității Eftimie Murgu Reșița. Studii Economice. Fascicola II (revistă cotată B+);
|
|
- Membru în Comitetul editorial al revistei Logistique & Management, revistă cu o tradiție de 15 ani a BEM Management School, acreditată de Association of MBAs;
|
|
|
Distincții
|
- 2014; Cetățean de Onoare al Orașului Ștei, conform Hotărârii nr.68 din 31 iulie 2014 a Consiliului Local al Orașului Ștei, Primăria Orașului Ștei;
|
|
- 2012; Diplomă de excelență pentru contribuția la implementarea și perfecționarea Sistemului Național de Protecție a Informațiilor Clasificate acordată de către Guvernul României, cu ocazia împlinirii a 10 ani de la operaționalizarea Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat și a 12 ani de la instituționalizarea Autorității Naționale de Securitate în România;
|
|
- 2011; Diplomă de excelență pentru contribuția adusă la promovarea parteneriatului și a dialogului social cu sindicatul, în folosul întregii comunități academice din UVT, acordată de către Sindicatul Universitas Timisensis, cu prilejul sărbătoririi a 10 ani de activitate;
|
|
- 2011; Diploma de excelență pentru atragerea de fonduri din surse naționale și internaționale, prin câștigarea de proiecte, conferită de UVT, în cadrul deschiderii festive a anului universitar 2011-2012;
|
|
- 2011; Diploma de excelențăcu medalie aniversară de aur acordată de Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, cu prilejul sărbătoririi a 45 de ani de la înființare, pentru contribuții deosebite la dezvoltarea învățământului superior economic din România;
|
|
- 2011; Asociația Facultăților de Economie din România: Distincție pentru cea mai bună carte de specialitate (recunoscută pe plan național) pentru lucrarea științificăManagementul financiar al companiei (Autori: Prof. univ. dr. Marilen PIRTEA, Prof. univ. dr. Horia CRISTEA, Asist. univ. dr. Cristina NICOLESCU, Prep. univ. drd. Claudiu BOȚOC,Editura Mirton, 2010, Timișoara, I.S.B.N. 978-973-52-0757-1, 506 pp.), distincție acordată în cadrul Conferinței AFER, Iași;
|
|
- 2011; Asociația Facultăților de Economie din România: Distincția Profesor emerit, acordată în cadrul Conferinței AFER, Iași;
|
|
- 2010; Diploma de excelență pentru atragerea de fonduri prin câștigarea de proiecte finanțate din surse naționale sau internaționale, în anul universitar 2009-2010, conferită de UVT, în cadrul ceremoniei de deschidere a anului universitar 2010-2011;
|
|
- 2010; Diploma de excelență pentru contribuția deosebită la afirmarea pi promovarea învățământului superior, Universitatea Ecologică “Traian” din Deva, cu prilejul aniversării a 20 ani de la înființare;
|
|
- 2010; Diploma acordată de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, cu ocazia aniversării a 90 de ani de la întemeierea Universității Românești din Cluj;
|
|
- 2010; Diplomă cu ocazia aniversării a 50 ani de activitate (1960-2010), Facultatea de Educație Fizică si Sport, Universitatea de Vest din Timișoara;
|
|
- 2010; Diploma de excelență, acordată în semn de recunoștință pentru nobila trudă în folosul educației universitare de artă, acordată cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la reînființarea în cadrul Universității de Vest din Timișoara a Facultății de Arte și Design;
|
|
- 2009; Diploma “Recunoștință Națională” pentru distinsa implicare în susținerea unității spirituale a românilor de pretutindeni, acordată cu prilejul Ediției a XIII-a a Congresului Spiritualității Românești, Alba Iulia, Decembrie 2009;
|
|
- 2009; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de apreciere a profesionalismului dovedit la evaluarea responsabilă a lucrărilor prezentate la Olimpiada națională a studenților economiști, secțiunea “Finanțe și instituții financiare”, ediția a IV-a;
|
|
- 2009; Diploma de excelență cu medalia jubiliară de aur acordată de Senatul Universității de Vest din Timișoara, la aniversarea a 65 de ani de la înființarea prin Decret Regal a Universității de Vest din Timișoara, ca semn al prețuirii activității didactice și manageriale desfășurate în universitate, precum și ca apreciere a rezultatelor obținute în domeniul cercetării științifice;
|
|
- 2009; Diplomă de excelență pentru prodigioasa activitate științifică și didactică, de formare a generațiilor de specialiști și de promovare a valorilor învățământului economic, acordată de A.S.E. București;
|
|
- 2008; Diplomă aniversară 1913-2008, 95 de ani de învățământ financiar 1948-2008, 60 ani de la înființarea Facultății de Finanțe, Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de valori;
|
|
- 2008; Diplomă aniversară “International Conference Nicholas Georgescu-Roegen”, 1979-2008: 30 years of Roegenian Method, Timișoara;
|
|
- 2008; Diplomă participare la The 6th Liphe4 Fall School “Multi-Scale Integrated Analysis of Societal and Ecosystem Metabolism”, Timișoara;
|
|
- 2008; Diplomă Recunoștință Națională împreună cu Medalia Jubileului cu prilejul aniversării a 90 de Ani de la Marea Unire și a Ediției a XII-a a Congresului Spiritualității Românești, Alba Iulia;
|
|
- 2007; Diplomă de Excelență cu medalie jubiliară acordatăde Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara,în cadrul conferinței internaționale organizate cu ocazia împlinirii a 40 de învățământ economic în Timișoara, în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice;
|
|
- 2007; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice studențești prin participarea în calitate de membru al juriului la faza națională a Olimpiadei naționale a studenților economiști, secțiunea “Economie și administrație publică”, organizată la Suceava, ediția a II-a;
|
|
- 2006; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice studențești prin organizarea excelentă a Olimpiadei naționale a studenților economiști, secțiunea “Finanțe și instituții financiare”, ediția I;
|
|
- 2006; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor, pentru rezultatele deosebite obținute în promovarea obiectivelor AFER.
|
APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE
Limba(i) maternă(e)
|
română
|
|
|
Limba(i) străină(e)
|
|
Autoevaluare
|
|
Înțelegere
|
Vorbire
|
Scriere
|
Nivel european (*)
|
|
Ascultare
|
Citire
|
Participare la conversație
|
Discurs oral
|
Exprimare scrisă
|
Limba engleză
|
|
C2
Utilizator experimentat
|
C2
Utilizator experimentat
|
C2
Utilizator experimentat
|
C2
Utilizator experimentat
|
C2
Utilizator experimentat
|
Competențe și abilități sociale
|
- Spirit de echipă;
- Sociabilitate, aptitudini de comunicare, abilități de negociere și gestionare a crizelor;
|
|
- Adaptabilitate și flexibilitate în activități care implică medii multinaționale;
|
|
- Încurajarea și susținerea activităților artistice, culturale și sportive.
|
|
|
Competențe și aptitudini organizatorice
|
- Leadership;
- Competențe manageriale, organizarea de evenimente științifice, culturale și sportive;
|
|
- Capacitate de inițiere și întreținere a colaborărilor inter-instituționale, pe plan național și internațional.
|
|
|
Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului
|
- Bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access);
- S.P.S.S., E-views;
|
|
- Cunoștințe elementare ale aplicațiilor de grafică pe calculator.
|
|
|
Hobby
|
|
|
|
|
|
|
|
Permis de conducere
|
|
05.04.2017
|
|  |