Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2016-2020 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Oana-Silvia Vlăducă > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Oana-Silvia VLĂDUCĂ
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail Vladu.oana@yahoo.com
NaționalitateRomână
Data nașterii30.06.1978
Sex F



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Decembrie 2016 - prezent

DEPUTAT- PARLAMENTUL ROMANIEI



Iunie -Decembrie 2016

Primaria Municipiului Targoviste- Consilier Municipal



Iunie 2012 - decembrie 2016

Director Cabinet Președinte Consiliul Județean Dambovita

Consiliul Judetean Dambovita

Piata Tricolorului nr 1, Târgoviște, Jud. Dâmbovița. Tel/fax: 0245/207600

  • Indeplinirea atributiilor stabilite de legislatia in vigoare pentru personalul care lucreaza la cabinetul demnitarului

Tipul sau sectorul de activitate - Administratie publica



2008-iunie 2012

Consilier parlamentar

Senatul Romaniei, Cabinet Parlamentar Senator Adrian Țuțuianu

  • Indeplinirea atributiilor stabilite de legislatia in vigoare pentru personalul care lucreaza la cabinetul demnitarului

Tipul sau sectorul de activitate - Administratie publica



2007-2008

Director

SC Restaurantul Nunta de Vis SRL

  • Atributii manageriale

Tipul sau sectorul de activitate - societate comerciala cu capital privt cu obiect de activitate in domeniul turismului



2004-2006

Consilier

Partidul Social Democrat

  • Activitati de birou si deplasari pe teren

Tipul sau sectorul de activitate - asociatii cu caracter politic ale cetatenilor romani cu drept de vot



1997-1998

Invatator

Scoala Generala Priboiu- Comuna Tatarani

  • Organizarea , coordonarea si evaluarea intregii activitati, pe baza unor criterii de performanta , derulata la nivelul comisiei metodice

Tipul sau sectorul de activitate - Invatamant/ Educatie



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

Septembrie-decembrie 2018

Institutul National de ADMINISTRATIE

Program de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici



Aprilie- Mai 2018

Colegiul National de Aparare

Cursul de Nivel Inalt- „Securitate si buna guvernare”



Septembrie 2016-prezent

Doctorand

Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara

Bucuresti

Facultatea de Horticultura

Horticultura



Octombrie 2015- iunie 2017

Master in Administratie Publica

Universitatea Valahia Targoviste

Facultatea de Stiinte Juridice, Sociale si Politice

Administrație publica europeana



Octombrie 2015 -iunie 2017

Master in contabilitate

Universitatea Spiru Haret

Facultatea de Stiinte Economice Campulung Muscel

Contabilitate si managementul afacerilor



Septembrie 2015

Diploma de participare

Fondul Social European- POSDRU 2007-2013

Fundatia Multimedia

Proiectul Femei active pe piata muncii- Egalitatea de gen si nediscriminarea la locul de munca



27-29.05.2014

Certificat de absolvire

Uniunea Europeana- Fondul Social European

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice

SC Mondo Consulting&Training SRL

  • Leadership in administratia publica
  • Standarde inalte de cunostinte si expertiza pentru functionarii publici , instrument strategic de imbunatatire durabila a eficacitatii organizatorice a administratiilor publice din Judetul Dambovita



01-03.07.2014

Ceritificat de absolvire

Uniunea Europeana- Fondul Social European

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice

SC Mondo Consulting&Training SRL

  • Crearea imaginii unitatii administrativ- teritoriale
  • Standarde inalte de cunostinte si expertiza pentru functionarii publici , instrument strategic de imbunatatire durabila a eficacitatii organizatorice a administratiilor publice din Judetul Dambovita



Noiembrie 2013

Manager proiect/ Certificat de absolvire

Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice

Ministerul Educatiei Nationale

Autoritatea Nationala pentru Calificari

TSI Consultanta &Training SRL

  • Stabilirea scopului proiectului
  • Analiza de nevoi
  • Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului
  • Managementul calitatii proiectului
  • Managementul riscurilor
  • Managementul proiectelor finantate prin programe europene



Noiembrie 2013

Expert achizitii publice/ Certificat de absolvire

Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice

Ministerul Educatiei Nationale

Autoritatea Nationala pentru Calificari

TSI Consultanta &Training SRL



Septembrie - octombrie 2003

Operator introducere, validare si prelucrare date/ Certificat de absolvire

Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale Ministerul Educatiei si Cercetarii

SC PROJOB PROFILE SRL



1998 - 2002

DIPLOMĂ DE LICENȚĂ

Universitatea Valahia din Targoviste, Facultatea de Stiinte Economice

Absolvent: Universitatea Valahia din Târgoviște, Facultatea de Stiinte Economice

Licențiat : Economist



1993 - 1997

DIPLOMĂ DE BACALAUREAT

Liceul Ienachita Vacarescu Târgoviște

Profil: teoretic; Specializare: matematica si fizica



COMPETENȚE PERSONALE

Limba maternă

Română

Limba(i) străină(e) cunoscută(e)

  ÎnțelegereVorbireScriere
  AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oral 

FRANCEZĂ

B1 B1 B1 B1 B1

ENGLEZĂ

B1 B1 B1 B1 B1



Competențe organizatoriale

  • gândire și capacitate de analiză și sinteză;
  • discernământ și capacitatea de a rezolva problemele;
  • capacitate de previziune și de evaluare obiectivă;
  • putere de decizie și asumarea responsabilității;
  • spirit de ordine și disciplină;
  • preocupare pentru ridicarea nivelului profesional si de cercetare individual;
  • capacitatea de asumare a responsabilităților;
  • competențe de lucru în echipă;
  • disponibilitate la efort în condițiile unui program prelungit;
  • bună capacitate de comunicare și de adaptare la medii multiculturale;
  • abilitate în ceea ce privește depunerea volumului de muncă în timpul dat

Informații suplimentare

  • Consilier implementare - „Evaluarea stării de conservare a speciilor și habitatelor din Parcul Natural Bucegi, precum și conștientizarea publicului și a factorilor de interes pentru un management protectiv al acesteia”, proiect finanțat prin POS Mediu;
  • Responsabil publicitate - „Restaurarea și valorificarea durabilă a patrimoniului cultural, precum și crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brâncovenesc Potlogi”, proiect finanțat prin POR 2007-2013
  • Responsabil implementare - ,,Modernizarea si extinderea Complexului de Servicii sociale Casa Soarelui,, proiect finantat prin POR 2007-2013

Competențe informatice

  • o bună cunoaștere a instrumentelor Microsoft Office™, Adobe Reader, etc.
  • aplicații ale programelor de E-mail.
  • operare pe platforme E-learning.

Permis de conducere

  • Categoria B

16.10.2019

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 27 octombrie 2021, 13:39
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro