Perioada
|
din Decembrie 2016 - prezent
|
Functia sau postul ocupat
|
Deputat
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Comisia de politica externa; Comisia pentru egalitate de sanse pentru femei si barbati.
|
Numele si adresa angajatorului
|
Parlamentul Romaniei Camera Deputatilor – str. Izvor, nr. 2 – 5, Bucuresti
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Activitate politica
|
Perioada
|
din mai 2015 – octombrie 2015
|
Functia sau postul ocupat
|
Consultant in managementul implementarii proiectului
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Consultanta in managementul proiectului ’’CRESC- Capabil de reusita prin economia sociala’’- Finantat prin POSDRU 2007-2013
|
Numele si adresa angajatorului
|
ASOCIATIA ECO HOLOD, Judetul Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Consultanta, coordonare implementare proiect
|
Perioada
|
din mai 2015 – octombrie 2015
|
Functia sau postul ocupat
|
Consultant in managementul implementarii proiectului
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Consultanta in managementul proiectului ’’CRESC- Capabil de reusita prin economia sociala’’- Finantat prin POSDRU 2007-2013
|
Numele si adresa angajatorului
|
ASOCIATIA SOCIO HOLOD, Judetul Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Consultanta, coordonare implementare proiect
|
Perioada
|
din februarie 2015 – decembrie 2015
|
Functia sau postul ocupat
|
Manager de proiect
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Asigurarea managementului de proiect in cadrul proiectului ’’ FACTOR – Fii activ in orasul tau’’ – finantat prin POSDRU 2007-2013
|
Numele si adresa angajatorului
|
AJOFM BIHOR
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Consultanta, coordonare implementare proiect (rambursare, rapoarte de progres, notificari, acte aditionale, achizitii), managementul proiectului
|
Perioada
|
din decembrie 2014 – decembrie 2015
|
Functia sau postul ocupat
|
Manager de proiect
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Asigurarea managementului de proiect pentru investitia ‘’Achizitionare utilaje si echipamente pentru Comuna Ciumeghiu, judetul Bihor’’, finantat prin FEADR 2007-2013. Realizarea serviciilor de elaborare cereri de rambursare/plata, rapoarte de progres, proiect tehnic revizuit, achizitii
|
Numele si adresa angajatorului
|
Primaria Ciumeghiu, judetul Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Consultanta, coordonare implementare proiect (cereri de plata/rambursare, rapoarte de progres, notificari, acte aditionale, achizitii), managementul proiectului
|
Perioada
|
din mai 2012 – Decembrie 2016
|
Functia sau postul ocupat
|
Mediator
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Mediere
|
Numele si adresa angajatorului
|
Adelina Coste – Birou de mediator
Oradea ,str. George Enescu, nr. 3, parter, jud. Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Activitati de mediere
|
Perioada
|
din mai 2012 –Decembrie 2016
|
Functia sau postul ocupat
|
Consilier juridic / manager proiect
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Consultanta pentru elaborarea memoriului justificativ, studiilor de piata, de evaluare, intocmirea cererii de finantare pentru accesare fonduri structurale europene
Consultanta in domeniul mangementului investitiei sau administrarea contractului de executie in cadrul proiectelor accesate prin fonduri structurale europene
Infiintare, modificare societati comerciale,
Recuperare creante, reprezentare in instanta,
Consultanta in dreptul comercial, dreptul muncii
Activitati de formare profesionala
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC ACT LEGIS CONSULT SRL
Oradea ,str. George Enescu, nr. 3, parter, jud. Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Activitati de consultanta pentru afaceri si management
|
Perioada
|
din septembrie 2011 – pana in aprilie 2012
|
Functia sau postul ocupat
|
Subprefect
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
1. cu privire la exercitarea, în numele prefectului, a conducerii serviciilor publice:
a) analizarea activității desfășurate de serviciile publice deconcentrate, de serviciile publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple și de serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor și elaborarea de propuneri pentru îmbunătățirea activității acestora, pe care le înaintează prefectului;
b) examinarea, împreună cu conducătorii serviciilor publice deconcentrate și cu autoritățile administrației publice locale, a stadiului de execuție a unor lucrări și acțiuni care se derulează în comun;
c) consultarea conducătorilor serviciilor publice deconcentrate cu privire la ordinele prefectului prin care se stabilesc măsuri cu caracter tehnic sau de specialitate, potrivit legii;
d) asigurarea transmiterii ordinelor prefectului având ca obiect stabilirea de măsuri cu caracter tehnic sau de specialitate către conducătorul instituției ierarhic superioare serviciului public deconcentrat, prin grija personalului din cadrul instituției prefectului;
e) asigurarea examinării proiectelor bugetelor, precum și a situațiilor financiare privind execuția bugetară întocmite de serviciile publice deconcentrate, conform procedurii stabilite, după caz, prin ordin al ministrului ori al conducătorului organului administrației publice centrale organizat la nivelul unităților administrativ-teritoriale, în vederea emiterii avizului prefectului;
f) întocmirea proiectului regulamentului de funcționare a colegiului prefectural, cu respectarea prevederilor regulamentului-cadru;
g) dispunerea măsurilor în vederea organizării ședințelor colegiului prefectural, stabilirea, după consultarea conducătorilor serviciilor publice deconcentrate, a ordinii de zi și a listei invitațiilor, pe care le înaintează prefectului;
h) urmărirea modului de îndeplinire a hotărârilor luate în cadrul colegiului prefectural, prin grija secretariatului colegiului prefectural, și formularea de propuneri în cazul nerespectării acestora, pe care le înaintează prefectului;
i) gestionarea și urmărirea măsurilor dispuse de către prefect în calitate de președinte al comitetului județean pentru situații de urgență, precum și a hotărârilor luate în cadrul comitetului județean pentru situații de urgență;
2. cu privire la conducerea operativă a instituției prefectului:
a) asigurarea conducerii operative a instituției prefectului, cu excepția cancelariei prefectului;
b) elaborarea proiectului regulamentului de organizare și funcționare a instituției prefectului, pe care îl supune spre aprobare prefectului;
c) asigurarea elaborării proiectului ordinului prefectului privind înființarea și organizarea oficiilor prefecturale și transmiterea acestuia către Ministerul Administrației și Internelor;
d) asigurarea transmiterii către persoanele interesate a ordinelor prefectului cu caracter individual;
e) primirea, distribuirea corespondenței și urmărirea rezolvării acesteia în termenul legal;
f) elaborarea de studii și rapoarte cu privire la aplicarea actelor normative în vigoare, pe care le prezintă prefectului;
g) asigurarea transmiterii ordinelor prefectului cu caracter normativ către Ministerul Administrației și Internelor, precum și publicarea în monitorul oficial al județului ori al municipiului București, după caz;
h) îndrumarea metodologică a secretarilor unităților administrativ-teritoriale și ai subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiilor, cu excepția secretarului general al județului, respectiv al municipiului București;
i) gestionarea și urmărirea îndeplinirii măsurilor dispuse de către prefect cu privire la realizarea sarcinilor rezultate din actele normative în vigoare;
j) stabilirea și urmărirea modului de realizare a fluxului de informare-documentare în domeniile de activitate specifice instituției prefectului;
k) înaintarea către prefect de propuneri cu privire la organizarea și desfășurarea circuitului legal al lucrărilor, informarea documentară, primirea și soluționarea petițiilor, precum și la arhivarea documentelor;
l) acordarea de consultanță autorităților administrației publice locale privind proiectele acordurilor de colaborare, cooperare, asociere, înfrățire și aderare, inițiate de acestea;
m) verificarea documentației și aplicarea apostilei pe actele oficiale administrative întocmite pe teritoriul României;
n) aprobarea eliberării de extrase sau copii de pe acte din arhiva instituției prefectului, cu excepția celor care conțin informații clasificate ca secrete de stat sau de serviciu;
o) asigurarea secretariatului comisiei județene pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, în calitate de secretar al comisiei județene;
p) exercitarea atribuțiilor rezultate ca urmare a aplicării actelor normative cu caracter reparatoriu și convocarea în ședințe lunare a comisiilor care au ca obiect punerea în aplicare a acestor legi.
3. Ordinele prefectului sunt contrasemnate de către subprefect care are sarcina de a le pune în aplicare.
|
Numele si adresa angajatorului
|
INSTITUTIA PREFECTULUI – JUDETUL BIHOR
Oradea,Parcul Traian, nr.5, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Administratie publica
|
Perioada
|
din martie 2009 pana in august 2010
|
Functia sau postul ocupat
|
Director cancelaria prefectului
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Reprezentarea prefectului in domeniile de activitate si structurile stabilite de acesta;
Asigurarea conditiilor necesare desfasurarii sedintelor de lucru ale prefectului;
Urmarirea și comunicarea Guvernului, ministerelor și celorlalte organe centrale a problemele deosebite ce apar in judet si implicarea in rezolvarea lor;
Organizarea intalnirilor prefectului cu reprezentantii locali ai societatii civile, ai sindicatelor, ai patronatelor și ai partidelor politice;
Punerea la dispozitia mijloacelor de informare in masa a informatiilor destinate opiniei publice in vederea cunoasterii exacte a activitatii prefectului, prin informari si conferinte de presa organizate saptamanal sau ori de cate ori este nevoie;
Prezentarea prefectului a materialelor si informarilor cu privire la activitatea structurilor de specialitate ale Institutiei Prefectului - Judetul Bihor.
|
Numele si adresa angajatorului
|
INSTITUTIA PREFECTULUI – JUDETUL BIHOR
Oradea,Parcul Traian, nr.5, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Administratie publica
|
Perioada
|
din iunie 2007 pana in aprilie 2010
|
Functia sau postul ocupat
|
Consilier juridic
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Recuperarea creante, reprezentare in instanta,
Consultanta in dreptul comercial, dreptul muncii
Intocmire dosare pentru participare la licitatii
Participare la licitatii – achizitii publice
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC PROIECT BIHOR SA
str. Gen. Magheru, nr. 23, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Activitati de proiectare, arhitectura
|
Perioada
|
din septembrie 2007 pana in martie 2009
|
Functia sau postul ocupat
|
Consilier juridic
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Consultanta pentru elaborarea memoriului justificativ, studiilor de piata, de evaluare, intocmirea cererii de finantare pentru accesare fonduri structurale europene;
Consultanta in domeniul managementului investitiei sau administrarea contractului de executie in cadrul proiectelor accesate prin fonduri structurale europene;
Intocmire analiza cost beneficiu pentru studii de fezabilitate necesare proiectelor care sunt finantate prin fonduri structurale europene;
Infiintare, modificare societati comerciale;
Recuperare creante, reprezentare in instanta,
Consultanta in dreptul comercial, dreptul muncii
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC ACTUAL LEX CONSULTING SRL
str. Gen. Magheru, nr. 23, cam. 7, Oradea, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Societate profesionala de audit, expertiza contabila si contabilitate
|
Perioada
|
din martie 2006 pana in aprilie 2010
|
Functia sau postul ocupat
|
Consilier juridic - administrator
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Consultanta pentru elaborarea memoriului justificativ, studiilor de piata, de evaluare, intocmirea cererii de finantare pentru accesare fonduri structurale europene
Consultanta in domeniul mangementului investitiei sau administrarea contractului de executie in cadrul proiectelor accesate prin fonduri structurale europene
Infiintare, modificare societati comerciale,
Recuperare creante, reprezentare in instanta,
Consultanta in dreptul comercial, dreptul muncii
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC ACT LEGIS CONSULT SRL
str. Gen. Magheru, nr. 23, cam 53, Oradea, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Activitati de consultanta pentru afaceri si management
|
Perioada
|
din septembrie 2006 pana in iunie 2008
|
Functia sau postul ocupat
|
Profesor
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Activitate didactica la specialitatea „ Organizarea resurselor umane”
|
Numele si adresa angajatorului
|
Colegiul Economic „ Partenie Cosma”str. Partenie Cosma, nr 5, Oradea, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Invatamant preuniversitar
|
Perioada
|
din martie 2005 pana in octombrie 2006
|
Functia sau postul ocupat
|
Consilier juridic
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Recuperare creante, reprezentare in instanta, avize contracte comerciale
Raporturi cu ITM, DGFPS, CAS, AJOFM
Recrutari si selectie de persoane in vederea angajarii
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC LEGIS PROIECT CONSULTING SRL
str. Horea, nr. 61,Oradea,Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Consultanta in afaceri si management
|
Perioada
|
din iulie 1997 pana in mai 2005
|
Functia sau postul ocupat
|
Sef birou administrativ / Sef oficiu juridic
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Dezvoltarea, propunerea si administrarea implementarii politicilor, programelor si procedurilor cu privire la resursele umane ale companiei si solutionarea problemelor legate de domeniul resurselor umane si domeniul juridic
Recuperare creante, reprezentare in instanta, avize contracte comerciale
|
Numele si adresa angajatorului
|
SC MEDA SA
str. Roman Ciorogariu, nr.24, Oradea, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Comert en gross produse electrice si electrocasnice
|
Perioda
|
din septembrie 1991 pana in septembrie 1995
|
Functia sau postul ocupat
|
Educatoare suplinitoare
|
Principalele activitati si responsabilitati
|
Educarea si supravegherea copiilor prescolari
|
Numele si adresa angajatorului
|
Gradinita de copii cu program normal nr. 38,
M-sal Ion Antonescu, Oradea, Bihor
|
Tipul activitatii sau sectorul de activitate
|
Invatamant prescolar
|
Perioada
|
Mai 2016
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Manager resurse umane
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Active Job Consulting SRL
|
Perioada
|
Decembrie 2015
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Evaluator de furnizori si programe de formare
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
SC EURO PERSONAL SRL IASI
|
Perioada
|
Octombrie 2013
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Evaluator proiecte
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
SC DOCTUS SRL SIBIU
|
Perioada
|
martie 2012
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Manager imbunatatiri procese
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Asociatia Centru Pentru Politici Publice (CENPO)
|
Perioada
|
Aprilie 2011
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat ECDL Complet
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Permisul european de conducere a computerului Complet
Syllabus Version/ Prpgrama ECDL 5.0
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
ECDL ROMANIA
|
Perioada
|
Din iulie 2010 pana in noiembrie 2010
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Ministrului Administrației și Internelor
Agenția Națională a Funcționarilor Public
|
Perioada
|
noiembrie 2010
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de Competente profesionale
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Formator
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor
Centrul regional de formare profesionala a adultilor Cluj
|
Perioada
|
Aprilie 2009
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Certificat de absolvire - Manager de proiect
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Fonduri structurale
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Procomunita Sibiu
|
Perioada
|
din octombrie 2007 pana in iunie 2008
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Diploma de Master
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Formarea profesorilor
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Universitatea Oradea, Departamentul pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului Didactic (DPPPD)
|
Perioada
|
din octombrie 2003 pana in februarie 2005
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Diploma de Master
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Drept privat
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Universitatea Oradea, Facultatea de Stiinte Juridice
|
Perioada
|
din octombrie 1991 pana in iunie 1996
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Diploma de Licenta
|
Domenii principale studiate / competente dobindite
|
Stiinte Juridice
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Universitatea Crestina “Dimitrie Cantemir“ Bucuresti, Facultatea de Drept Cluj Napoca
|
Perioada
|
din noiembrie 2003 pana in decembrie 2003
|
Calificarea / diploma obtinuta
|
Diploma – inspector personal
|
Domenii principale st
udiate / competente dobindite
|
Inspectia in munca – perfectionare profesionala in domeniul relatiilor de munca
|
Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare
|
Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale/
Procomnmita
|