Plen
Ședința Camerei Deputaților din 25 martie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.39/02-04-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-11-2021
25-11-2021 (comună)
24-11-2021 (comună)
23-11-2021
22-11-2021
15-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 25-03-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 25 martie 2004

13. Dezbaterea Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 24/2004 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 69/2002 privind regimul juridic al cărții electronice de identitate (amânarea votului final).
 
consultă fișa PL nr. 93/2004

 

Domnul Constantin Niță:

  ................................................

Proiectul de lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.24/2004 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr.69/2002 privind regimul juridic al cărții electronice de identitate.

Inițiatorul, vă rog.

Domnul Mircea Alexandru:

Domnule președinte,

Doamnelor și domnilor deputați,

Prin Ordonanța Guvernului nr.69/2002 privind regimul juridic al cărții electronice de identitate, a fost stabilit regimul juridic al cărții electronice, data introducerii acesteia, precum și alte elemente legate de forma și conținutul acestui document.

Totodată, au fost stabilite și unele termene pentru realizarea infrastructurii necesare instituțiilor administrației publice locale pentru a se permite accesul neîngrădit al cetățenilor la facilitățile oferite într-un sistem informatic unitar.

Nealocarea fondurilor necesare pentru punerea în aplicare a Programului privind realizarea și eliberarea cărții electronice de identitate, precum și problemele legate de reorganizarea structurilor cu atribuții în domeniu, au condus la imposibilitatea respectării termenelor prevăzute inițial și, implicit, la reevaluarea acestora.

Astfel, prin Ordonanța Guvernului nr.24/2004 se stabilește faptul că aceste cărți electronice de identitate vor fi introduse, eliberate începând cu data de 1 ianuarie 2006, urmând ca, până la această dată, să fie asigurate eșalonat echipamentele și programele informatice pentru autoritățile și instituțiile publice competente.

Având în vedere faptul că raportul elaborat de comisia de specialitate a Camerei Deputaților este favorabil, vă adresez rugămintea de a adopta proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței Guvernului, în forma propusă de comisie. De acord cu amendamentele admise de comisie. Vă mulțumesc foarte mult.

Domnul Constantin Niță:

Comisia, v-aș ruga să prezentați raportul.

Domnul Cătălin Kanty Popescu:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic a luat în discuție proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.24/2004 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr.69/2002 privind regimul juridic al cărții electronice de identitate, proiectul de lege a fost dezbătut și avizat în fond - în procedură obișnuită.

Deci, propunem aprobarea lui, cu amendamentele respective. Mulțumesc.

Domnul Constantin Niță:

La dezbateri generale, dacă sunt observații? Nu sunt.

Trecem la dezbaterea proiectului de lege.

Titlul legii. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

La articolul unic, observați amendamentul comisiei de la pct.1 din raport. Dacă sunt observații la varianta comisiei? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

La pct.2 din raport, de asemenea, observați amendamentul comisiei, tot la proiectul de lege. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

La titlul ordonanței de urgență, dacă sunt observații? Nu sunt.

Art.1 din ordonanță, conform raportului, cu amendamentele comisiei, dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

Alin.1, 2 și 3. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votate în unanimitate.

Alin.4, 5 și 6. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votate în unanimitate.

Art.II. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

Art.III. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

Art.IV. Dacă sunt observații? Nu sunt.

Votat în unanimitate.

Vom supune proiectul de lege votului final săptămâna viitoare.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti vineri, 3 decembrie 2021, 6:58
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro