Plen
Ședința Camerei Deputaților din 19 martie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.32/29-03-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
21-10-2019
15-10-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 19-03-2007 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 19 martie 2007

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,25.

Lucrările au fost conduse, în prima parte, de domnul Valer Dorneanu, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistat de domnii Dan Radu Rușanu și Ioan Munteanu, secretari, și, în partea a doua de domnul Eugen Nicolicea, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

Domnul Valer Dorneanu:

Doamnelor și domnilor deputați,

V-aș ruga să-mi permiteți să declar deschise lucrările ședinței de astăzi a Camerei Deputaților.

Vă anunț că din cei 329 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 188, fiind absenți 141, din care 31 participă la alte acțiuni parlamentare.

Vreau ca, potrivit art. 94 din Regulamentului Camerei Deputaților, să vă informez că au fost distribuite în casetele dumneavoastră următoarele documente: ordinea de zi pentru zilele de luni, 19, miercuri, 21 martie 2007; programul de lucru pentru perioada 19-24 martie; informarea cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente; lista legilor pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții Constituționale; lista rapoartelor în perioada 13-19 martie 2007, întocmite de comisiile permanente sesizate în fond; sumarul privind conținutul fiecărui Monitorul Oficial al României, Partea I.

La primul punct al ordinii de zi de astăzi urmează să ascultăm întâi Raportul de activitate pe semestrul II al anului 2006 al Comisiei pentru cercetarea abuzurilor, corupției și pentru petiții și apoi să dezbatem acest raport.

Se pare că nu este prezent președintele comisiei. Îl rugăm, auzindu-ne, să se prezinte, pentru a ne informa cu privire la activitatea comisiei.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 22 octombrie 2019, 2:05
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro