Plen
Ședința Camerei Deputaților din 9 martie 2010
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.30/19-03-2010

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
14-04-2021
13-04-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2010 > 09-03-2010 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 9 martie 2010

2. Amânarea votului final și a dezbaterilor politice organizate în temeiul art.180 din Regulamentul Camerei Deputaților.  

 

Lucrările ședinței sunt conduse de doamna Roberta Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Dragi colegi,

Vreau să vă fac un anunț și o rugăminte. Am avut astăzi o întâlnire cu toți liderii de grup, o întâlnire care a durat trei ore, prin care, ca o concluzie, Grupurile parlamentare ale PSD și PNL au decis revenirea la lucrări începând de săptămâna viitoare.

Tot o rugăminte a dumnealor către noi a fost aceea ca lucrările și dezbaterea de astăzi, care este pe o temă foarte importantă, cea a locurilor de muncă, și sesiunea de vot final să le amânăm pe săptămâna viitoare.

Dacă credeți că lucrurile acestea nu intră în contradicție și eu zic că sunt în spre bunul mers al Camerei Deputaților, eu sper că avem și acceptul dumneavoastră.

Domnul Toader vrea să...

Domnul Mircea-Nicu Toader:

Doamnă președinte,

Stimați colegi,

Sigur că discuțiile n-au urmărit numai deblocajul din această perioadă, ci au urmărit o funcționare ulterioară, inclusiv stabilirea condițiilor în care parlamentarii independenți sunt și rămân în comisiile respective. Deci este o discuție care eu cred că a plecat pe un drum bun și a ne cantona acum într-o astfel de decizie să fim, să rămânem noi, înseamnă că adâncim și mai mult o ruptură care este anormală în Parlament. Iar, pe de altă parte, de comun acord cu domnul prim-ministru Emil Boc, am amânat dezbaterea, fiindcă totuși dezbaterea nu este numai pentru noi, ci este, practic, pentru tot Parlamentul și inclusiv pentru cei pe care îi reprezintă. Și atunci am convenit, acesta e un prim pas, mai ales că divergențele au plecat de Legea nr.188, de mare importanță pentru toți care sunt în administrațiile respective. Și cred că ce decizie am lua noi pentru a opri orice ruptură care se poate adânci este de bun augur.

Îmi cer scuze că, în numele dumneavoastră, am stabilit să nu mai ținem ședința de vot final, mai ales că avem probleme probabil și cu numărul de voturi, și atunci cred că soluția de a amâna eu o susțin și aș ruga-o pe doamna președinte să țină cont de acest lucru.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Comisiile intră în funcționarea lor normală.

Domnul Ovidiu Ganț avea un anunț de făcut.

Domnul Ovidiu Victor Ganț:

Doamnă președinte,

Stimați colegi,

Ne raliem la poziția liderului de Grup al PD-L, domnul Mircea Toader, Grupul parlamentar al minorităților naționale consideră absolut normală și de apreciat opinia domnului Toader și suntem pentru o astfel de decizie de renunțare asupra sesiunii de vot final și a dezbaterii de după-amiază.

Vă mulțumesc.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Liderul Grupul parlamentar al UDMR, domnul Gergely.

Domnul Olosz Gergely:

Mulțumesc, doamna președinte.

Stimați colegi,

Ne alăturăm și noi acestei variante și susținem ca să continuăm dezbaterile săptămâna viitoare, marți.

Mulțumim.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Vă mulțumesc. Ne revedem marți, în plen.

Ședința s-a încheiat la ora 13,00.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:36
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro