Plen
Sittings of the Chamber of Deputies of September 14, 2010
Abstract of the sittings
Full-text of the sittings
Published in Monitorul Oficial no.127/24-09-2010

Parliamentary debates
Calendar
- Chamber of Deputies:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Query debates
for legislature: 2016-present
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996

Meetings broadcast

format Real Media
Video archive:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
You are here: Home page > Parliamentary Business > Debates > Calendar 2010 > 14-09-2010 Printable version

Sittings of the Chamber of Deputies of September 14, 2010

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,30.

Lucrările au fost conduse de doamna deputat Roberta Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, și de domnul deputat Valeriu Ștefan Zgonea, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistați de domnii deputați Mihai Alexandru Voicu și Sever Voinescu-Cotoi, secretari ai Camerei Deputaților.

*

Doamna Roberta Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și anunț că din totalul celor 333 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 212; sunt absenți 121, din care un număr de 9 deputați participă la alte acțiuni parlamentare.

Pentru început, în conformitate cu prevederile art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților, vă informez că au fost distribuite tuturor deputaților ordinea de zi pentru ședințele de plen din zilele de marți, 14, și miercuri, 15 septembrie, programul de lucru pentru perioada 13 - 18 septembrie, lista rapoartelor depuse în perioada 8 - 14 septembrie și informare cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților, care urmează să fie avizate de comisiile permanente, sumarul privind conținutul fiecărui Monitor Oficial al României, Partea I.

Dacă nu sunt observații la ordinea de zi, vă propun să intrăm în dezbaterea proiectelor aflate pe ordinea de zi.

Proiectul de Hotărâre privind modificarea Anexei...

Pe procedură, domnul Oajdea, vă rog.

Domnul Daniel Vasile Oajdea:

Stimați colegi,

Astăzi am intrat, cât și în zilele trecute, pe site-ul Camerei Deputaților, încercând să văd ce vom discuta astăzi. Am observat, deși am atras atenția și altădată, că era afișată ordinea de zi din data de 8 septembrie a.c.

Conform Regulamentului Camerei Deputaților, proiectul ordinii de zi trebuie adoptat în Biroul permanent în ziua de miercuri a săptămânii anterioare. Aș ruga Biroul permanent să nu facă dintr-o excepție o regulă și să țină cont, astfel încât să respecte Regulamentul și să avem ordinea de zi adoptată în timp.

Altminteri, noi nu vom fi un for de dezbateri, ci vom fi doar o simplă unealtă. (Opoziția aplaudă și strigă "Bravo!")

Doamna Roberta Alma Anastase:

Domnule Oajdea,

Vreau să vă informez asupra faptului că Biroul permanent s-a reunit miercuri și ați avut ordinea de zi din 8 septembrie, iar astăzi nu au fost operate modificări în ordinea de zi.

Domnul Marton Arpad.

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Doamnelor și domnilor,

De data aceasta, domnul Oajdea nu are dreptate nici din punct de vedere regulamentar, pentru că avem o prevedere regulamentară conform căreia, tocmai de aceea, se țin ședințele de luni, ca în aceste ședințe ale Birourilor permanente să fie completate cu acele elemente care în decursul zilelor de comisii, adică miercuri și joi, au fost finalizate și depuse rapoartele.

Deci, teoretic este o cutumă și, mai mult, este o prevedere regulamentară că ceea ce s-a decis miercuri poate fi completat cu ceea ce a intervenit până luni.

Vă mulțumesc.

Doamna Roberta Alma Anastase:

Și eu vă mulțumesc mult.

Postal address: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucharest, Romania tuesday, 19 november 2019, 1:43
Telephone: +40213160300, +40214141111
E-mail: webmaster@cdep.ro