Plen
Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 12 iunie 2012
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.45/15-06-2012

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
24-02-2021
17-02-2021 (comună)
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2012 > 12-06-2012 Versiunea pentru printare

Ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului din 12 iunie 2012

  1. Aprobarea ordinii de zi și a programului de lucru.

 

Ședința a început la ora 15.35.

Lucrările ședinței au fost conduse de doamna deputat Roberta-Alma Anastase, președintele Camerei Deputaților, și domnul senator Vasile Blaga, președintele Senatului, asistați de domnul deputat Niculae Mircovici, secretar al Camerei Deputaților, și domnul senator Adrian Țuțuianu, secretar al Senatului.

Doamna Roberta-Alma Anastase:

Doamnelor și domnilor deputați și senatori,

Declar deschisă ședința comună a Camerei Deputaților și Senatului și vă anunț că, din totalul de 458 de deputați și senatori, și-au înregistrat prezența 296. Sunt absenți 162.

Așa cum știți, cvorumul legal este constituit din 230 de parlamentari, prin urmare el este îndeplinit.

Birourile permanente ale celor două Camere ale Parlamentului, cu participarea liderilor grupurilor parlamentare, au adoptat proiectul ordinii de zi și proiectul programului de lucru pentru ședința comună de astăzi, în forma în care au fost distribuite tuturor deputaților și senatorilor.

Sunt observații în legătură cu ordinea de zi?

Nu sunt. Atunci, dați-mi voie să supun la vot ordinea de zi.

Voturi...

Vă rog.

Domnul Emilian-Valentin Frâncu:

Pe procedură, doamnă președinte.

Stimați colegi parlamentari,

Pentru că este poate pentru ultima oară când am ocazia să mă adresez Camerelor reunite, îmi exprim din nou speranța că, poate, cu ajutorul doamnei președinte al Camerei Deputaților sau al domnului președinte al Senatului, se va rezolva în sfârșit problema pe care, de circa doi ani de zile, tot încerc să o fac pusă în practică, și anume votul electronic.

Doamnă președinte,

Mi-ați promis acum câteva luni că problema s-a rezolvat. Văd că în continuare votăm tot cu mâna ridicată aici, în forul cel mai important al țării. Și, pentru că toți dorim, sper, ca democrația să-și impună regulile, vă rog să-mi spuneți când se poate pune în practică votul electronic. (Rumoare, discuții)

Mulțumesc.

Doamna Roberta-Alma Anastase:

Acum l-am întrebat pe secretarul general al Camerei Deputaților, care îmi confirmă faptul că, practic, de la următoarea ședință, se poate introduce votul electronic.

Sunt alte observații în legătură cu ordinea de zi?

Nu sunt. Atunci, dați-mi voie să supun la vot ordinea de zi.

Domnule secretar Georgian Pop...

Trebuie să numere cineva. Bun. Am să rog un secretar de la Camera Deputaților să vină la prezidiu.

Domnul Mihai Voicu? Domnul Georgian Pop? (Rumoare, discuții)

Trebuie să supun la vot și nu am secretar.

Domnule deputat Toader, vă rog.

Domnul Mircea-Nicu Toader:

Pe procedură, doamnă președinte. Până vine secretarul, vă rog să suspendați ședința, nu să așteptăm. (Discuții, rumoare, vociferări)

Doamna Roberta-Alma Anastase:

A venit domnul Mircovici. Am depășit.

Domnul Mircea-Nicu Toader:

Nu l-am văzut.

Doamna Roberta-Alma Anastase:

Îi mulțumesc domnului Mircovici pentru că este prezent.

Atunci, am să vă supun la vot ordinea de zi.

Voturi pentru?

Voturi împotrivă? 4 voturi împotrivă.

Abțineri? 3 abțineri.

Prin urmare, cu o largă majoritate, ordinea de zi a fost aprobată.

În legătură cu programul de lucru, sunt observații?

Practic, programul de lucru durează până la epuizarea ordinii de zi. Am să supun la vot programul de lucru.

Voturi pentru?

Voturi împotrivă? 6 voturi împotrivă.

Abțineri? O abținere.

Cu majoritate de voturi, programul de lucru a fost aprobat.

Bun. Am trecut peste această etapă procedurală, drept care intrăm în ordinea de zi.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 24 februarie 2021, 19:04
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro