Constantin Șovăială
Constantin Șovăială
Ședința Camerei Deputaților din 14 noiembrie 2017
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.165/23-11-2017

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
04-12-2019
27-11-2019
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2017 > 14-11-2017 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 14 noiembrie 2017

  1. Declarații politice și intervenții ale deputaților:
  1.75 Constantin Șovăială - "Să ne intereseze mai mult de cetățeni!";

Intervenție consemnată conform materialului depus la secretariatul de sedință

Domnul Constantin Șovăială:

"Să ne intereseze mai mult de cetățeni!"

Îl somez pe domnul ministru, Lucian Șova, să rezolve situația cu privire la facturile Telekom. Majoritatea clienților Telekom primesc facturi ale căror valoare este mult mai mare decât abonamentul lunar, fără vreo justificare. De multe ori, angajații Telekom dau vina pe sistem, dar asta nu este treaba clienților că nu le merge lor programul! Este o bătaie de joc la adresa lor. Mulți se plâng că la numerele de telefon ale companiei nu răspunde nimeni, iar la zecile de mii de sesizări ale abonaților nici nu se sinchisesc să răspundă.

Compania nu a luat nicio măsură de a anunța și/sau a cere scuze abonaților până acum, chiar dacă clienții tot plătesc facturi uriașe și nu pot rezilia contractul, deoarece aceste companii au strategia lor de a-i ține "captivi". Mai exact, aceștia le dau telefoane la promoții clienților, fapt pentru care nu mai poți pleca de la ei decât în cazul în care plătești o clauză enormă.

Chiar dacă unele plângeri au ajuns la OPC, aceștia nu au luat măsurile care se impuneau, astfel încât aștept din partea domnului ministru să ia atitudine și să sesizeze toate instituțiile responsabile, pentru a hotărî care sunt soluțiile care se impun.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 6 decembrie 2019, 23:15
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro