Viorel-Gheorghe Coifan
Viorel-Gheorghe Coifan
Ședința Camerei Deputaților din 6 aprilie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.47/15-04-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-11-2021
25-11-2021 (comună)
24-11-2021 (comună)
23-11-2021
22-11-2021
15-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 06-04-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 6 aprilie 2004

  1. Intervenții ale deputaților:
  1.45 Viorel Gheorghe Coifan - intervenție cu tema "La Tarom, managementul dezastruos al actualei guvernări își arată roadele";

Intervenție consemnată conform materialului depus la secretariatul de sedință

Domnul Viorel Gheorghe Coifan:

"La Tarom, managementul dezastruos al actualei guvernări își arată roadele"

Compania națională de transport aerian Tarom trece de trei ani printr-o criză profundă. De la preluarea guvernării în anul 2000, Ministerul Transporturilor nu a fost interesat decât să plaseze clientela PSD în posturi bine plătite în cadrul managementului companiilor naționale. Și cum Tarom este o astfel de societate nici aceasta nu a scăpat din vizorul partidului - stat. Astfel, la desemnarea reprezentanților statului în Consiliul de Administrație al Tarom nu a contat competența acestora, unii dintre ei reputați ingineri metalurgi, ci relațiile de rudenie cu președintele PSD Adrian Năstase.

"Capitalism de cumetrie" era expresia pe care o folosea Ion Iliescu în urmă cu un an și jumătate la adresa guvernării pesediste, iar situația de la Tarom ilustrează cel mai bine această stare de lucruri.

În toți acești ani, situația Tarom s-a deteriorat constant. Astfel, compania și-a diminuat continuu activitatea, renunțând la o parte dintre cursele către anumite destinații sau renunțând la alte câteva trasee. "Golul" lăsat de aeronavele Tarom a fost repede compensat de concurență, în mare parte companii private dar și companii naționale.

Recentul protest al personalului navigant, care refuză să mai zboare în condiții mult sub cele oferite omologilor lor europeni, indică, încă o dată, starea gravă în care a ajuns Tarom, nu numai din cauza nepriceperii actualilor manageri, dar și ca urmare a lipsei de voință politică absolut necesară continuării procesului de restructurare al companiei.

Cred că este necesar ca ministru transporturilor, Miron Mitrea, să prezinte cât mai urgent în fața Parlamentului strategia ministerului privind restructurarea Tarom, strategie care trebuie acceptată și de partenerii sociali.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 13:17
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro