Plen
Ședința Camerei Deputaților din 9 iunie 2004
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.88/12-06-2004

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-11-2021
25-11-2021 (comună)
24-11-2021 (comună)
23-11-2021
22-11-2021
15-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2004 > 09-06-2004 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 9 iunie 2004

  Informare cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente în termenele stabilite.  

Ședința a început la ora 10,00.

Lucrările au fost conduse de domnul Valer Dorneanu, președintele Camerei Deputaților, asistat de domnii Nicolae Leonăchescu și Tudor Mohora, secretari.

   

Domnul Valer Dorneanu:

Stimați colegi,

Bună ziua!

Dați-mi voie să declar deschise lucrările ședinței de astăzi a Camerei Deputaților, anunțându-vă că sunt cu prezența înregistrată 224 de colegi din cei 345, absenți fiind 121, 16 participă la alte acțiuni parlamentare.

Vreau, de asemenea, înainte de a intra în dezbaterea rapoartelor de mediere și a unui proiect de lege, să vă informez că, la Biroul permanent al Camerei Deputaților, a fost înregistrată o inițiativă legislativă, o singură inițiativă legislativă, în această zi, respectiv Proiectul de Lege privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, proiect care a fost adoptat de către Senat. El a fost înaintat Comisiei juridice, în vederea redactării raportului. Termen pentru raport - 14 iunie. Se aplică procedura de urgență.

Aș ruga liderii grupurilor parlamentare să poftească colegii în sală, pentru că, după parcurgerea a două rapoarte de mediere și a unui Proiect de Lege privind ocrotirea patrimoniului mobil, dacă nu mă înșel, vom face votul final.

Stimați colegi,

Tot o problemă prealabilă. Dați-mi voie să vi-l prezint pe domnul ministru Șerban, noul ministru pentru Relația cu Parlamentul, care va fi colaboratorul nostru în această sesiune și în următoarea sesiune.

 
Dezbaterea raportului Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind Statutul magistraților (amânarea votului final).  

Primul raport înscris pe ordinea de zi de astăzi se referă la Proiectul de Lege privind Statutul magistraților.

Vă rog să urmăriți cu atenție raportul comisiei. În majoritatea cazurilor, Comisia de mediere și-a însușit textele Camerei Deputaților.

La punctele 1 și 2, textele Camerei Deputaților. Nu se fac dezbateri, nici vot, potrivit Regulamentului nostru.

Aceeași soluție la punctele 3, 4, 5.

La punctul 6, comisia ne recomandă un text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

La punctul 7, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate, nu se supune votului.

La punctul 8, pentru alin.1 și alin.2 de la art.14, textul Camerei Deputaților. În aceste cazuri, nu se supun dezbaterii.

Pentru alin.3, comisia ne propune un text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Admis alin.3 în formularea Comisiei de mediere.

La alin.4 de la art.14, tot varianta Camerei Deputaților. Nu se supune dezbaterii.

Comisia, pentru alin.5, propune însă un text comun. Dacă, la acesta, aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

Punctul 9, pentru primele 3 alineate de la art.15, comisia își însușește variantele Camerei Deputaților, acestea nemaisupunându-se votului.

Alin.4, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctele 10 și 11, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat, nu se supun votului.

Punctele 12 și 13, tot variantele Camerei Deputaților. Aceeași soluție.

Punctele 14, 15 și 16, variantele Camerei Deputaților.

Punctul 17, varianta Camerei Deputaților. Aceeași soluție.

La punctul 18, pentru alin.1 de la art.26, se propune textul Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Alin.2, varianta Camerei Deputaților. Nu se supune dezbaterii.

La punctul 19 cu privire la art.27, la alin.1, varianta Camerei Deputaților. Nu se supune dezbaterii.

Pentru alin.2, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

Art.28, la punctul 20 din raportul de mediere, pentru alin.1, varianta Camerei Deputaților. Nu se supune dezbaterii.

La alin.3, care a fost în divergență, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat textul comun în unanimitate.

Punctul 21, varianta Camerei Deputaților.

Punctele 22, 23, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctele 24, 25, aceeași soluție.

Punctul 26, tot varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctul 27, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

Punctul 28, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

Punctul 29, varianta Camerei Deputaților.

Punctele 30, 31, la fel, nu se dezbat, potrivit Regulamentului Camerei Deputaților.

Punctele 32, 33, aceeași soluție, fiind variantele Camerei Deputaților.

Punctele 34, 35, 36, 37 și 38, tot variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctul 39, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat în unanimitate.

Punctul 40 cu privire la art.50, text comun, ne propune comisia pentru alin.1. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate textul comun.

Alin.2 și 3, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Tot la art.50, punctul 40 din raportul de mediere, pentru alin.4, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctul 41, textul Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

Punctul 42, text comun, la art.52, alin.1. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat în unanimitate textul comun.

Pentru alin.2, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctul 43, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctele 44, 45, aceeași soluție.

Punctele 46, 47, 48, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat, nu se votează.

Punctele 49, 50, 51, variantele Camerei Deputaților.

Punctele 52, 53, variantele Camerei Deputaților.

Punctele 54, 55 - variantele Camerei Deputaților.

Punctele 56, 57, 58, 59, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

La punctul 60, tot varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctul 61, cu privire la art.93, respectiv 95, în varianta Senatului, comisia propune textul Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat în unanimitate varianta Senatului.

Punctul 62, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctul 63, cu privire la art.97, respectiv 99, comisia propune text comun. Dacă aveți obiecțiuni pentru alin.1? Nu. Votat textul comun.

La alin.2 de la același articol, varianta Camerei Deputaților ne propune comisia. Nu se votează.

Punctele 64, 65, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat, nu se votează.

Punctul 66, varianta Camerei Deputaților.

Aceeași soluție la punctele 67, 68.

La punctul 69, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat în unanimitate.

Punctele 70, 71, variantele Camerei Deputaților. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votate în unanimitate.

Punctul 72, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

Punctele 73, tot varianta Camerei Deputaților.

Punctele 74, 75, tot variantele Camerei Deputaților.

Punctul 76, care se referă la anexă, "Criteriile de evaluare a activității profesionale a magistraților", tot varianta Camerei Deputaților este însușită de către comisie.

Am parcurs textele raportului de mediere. Vom supune, la sfârșitul acestei ședințe, raportul votului dumneavoastră final.

Dezbaterea Raportului Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind organizarea judiciară (amânarea votului final).  

Raportul Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind organizarea judiciară.

Punctele 1 și 2, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctele 3 și 4, variantele Camerei Deputaților. Aceeași soluție.

Punctul 5, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

Punctele 6 și 7, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctul 8, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

La punctele 9 și 10, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat, nu se supun votului, potrivit Regulamentului Camerei Deputaților.

La punctul 11, aceeași soluție.

Punctul 12 cu privire la art.21, text comun ne propune comisia. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctele 13 și 14, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctul 15, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La punctul 16, pentru art.25, alin.1, textul Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

La alin.3 de la același articol, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctul 17, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

Punctul 18, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctul 19, pentru art.28, alin.1, varianta Camerei Deputaților. Nu se votează.

Pentru alin.2, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

La punctul 20, textul Camerei Deputaților.

Aceeași soluție la punctele 21 și 22.

De asemenea, la punctele 23, 24, 25, 26, variantele Camerei Deputaților. La nici unul din aceste puncte nu se mai fac dezbateri, potrivit Regulamentului Camerei Deputaților.

Punctele 27, 28, 29, 30, 31, 32, variantele Camerei Deputaților. Aceeași soluție.

Punctele 33, 34, variantele Camerei Deputaților.

Punctele 35, 36, 37, 38, variantele Camerei Deputaților.

Punctele 39, 40, variantele Camerei Deputaților.

Punctele 41, 42, 43, 44, 45, variantele Camerei Deputaților. La punctul 45, scuzați-mă, este varianta Camerei Deputaților doar la art.75, alin.1, care a fost în mediere. Pentru alin.2, comisia își însușește textul Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate textul Senatului pentru alin.2.

Punctul 46, varianta Camerei Deputaților. Nu se dezbate.

Punctul 47, varianta Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

Punctul 48, varianta Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

Punctele 49, 50, 51, 52, 53 și 54, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat.

Punctul 55, varianta Camerei Deputaților.

Punctul 56, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu aveți. Votat în unanimitate.

Punctul 57, varianta Camerei Deputaților. Nu se supune dezbaterii.

La punctul 58, varianta Senatului. Dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt. Votat în unanimitate textul Senatului.

La punctele 59, 60, 61, 62, variantele Camerei Deputaților. Nu se supun dezbaterii.

Punctele 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, variantele Camerei Deputaților, în toate cazurile. Nu se dezbat.

Punctul 70, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat text comun, în unanimitate.

La punctul 71, de asemenea, comisia ne propune text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Adoptat în unanimitate textul comun.

Punctul 72, pentru art.13, la alin.1, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

Pentru lit.c) și g) de la acest articol, comisia își însușește textele Camerei Deputaților, acestea nu se mai supun dezbaterii.

Punctul 73, text comun. Dacă aveți obiecțiuni? Votat în unanimitate.

Punctele 74, 75, variantele Camerei Deputaților. Nu se dezbat, nu se supun votului.

Punctele 76, 77, 78, 79, textele Camerei Deputaților. Aceeași soluție.

Punctele 80, 81, textele Camerei Deputaților.

Punctele 82, 83, 84, 85 și 86, variantele Camerei Deputaților. Nu se mai dezbat.

Punctul 87, tot varianta Camerei Deputaților.

Punctul 88, tot varianta Camerei Deputaților.

La punctul 89, care cuprinde anexa cu judecătorii de parchete și localitățile de reședință ale acestora, comisia și-a însușit varianta Camerei Deputaților. În consecință, aceasta nu se mai dezbate.

Am parcurs, stimați colegi, textele acestui raport de mediere. Îl vom supune votului final în cursul acestei zile.

Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 16/2003 pentru modificarea și completarea Legii nr. 382/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil (amânarea votului final).  

Rog liderii grupurilor parlamentare să invite în sală colegii, pentru că după Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.16/2003 pentru modificarea și completarea Legii nr.382/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, vom încerca să efectuăm votul final. (Se consultă cu domnul deputat Florin Iordache)

Stimați colegi,

Proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență nr.16/2003.

Aveți aici vreo intervenție? (Se adresează domnului deputat Márton Árpad Francisc) Stați puțin să propună...

Domnule Iordache, v-aș ruga să propuneți timpii de dezbatere, pentru că suntem în procedură de urgență și să explicați ce s-a întâmplat și cu textele care stabilesc infracțiuni și pentru care am amânat... (Domnul deputat Márton Árpad Francisc dorește în continuare să ia cuvântul)

Da, îmi cer scuze, numai puțin.

Domnul Iordache, pentru că tot i-am dat cuvântul să explice ce s-a întâmplat cu textele care cuprind infracțiuni, pentru a vedea dacă putem merge mai departe sau nu.

Vă rog.

   

Domnul Florin Iordache:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

Comisia juridică, de disciplină și imunități, potrivit art.60 din Regulamentul Camerei Deputaților, a dezbătut proiectul de lege menționat mai sus în ședința din 8 aprilie. Membrii comisiei au examinat proiectul de lege supus aprobării și, în urma dezbaterilor, cu majoritate de voturi, s-a hotărât avizarea favorabilă a proiectului de lege, în forma prezentată de inițiator.

Proiectul de lege face parte din categoria legilor organice.

Vă mulțumesc.

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Domnule Márton Árpad, vă rog să propuneți timpii de dezbatere.

 
   

Domnul Márton Árpad Francisc:

Propun 10 minute.

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Și pe texte?

 
   

Domnul Márton Árpad Francisc:

Pe texte 3 minute.

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Dacă sunteți de acord cu această propunere de repartizare a timpilor de dezbatere? Mulțumesc.

Împotrivă?

Abțineri? Unanimitate.

V-aș ruga, stimați colegi, să urmăriți în paralel...

 
     

Domnul Márton Árpad Francisc (din loja comisiei):

Procedură!

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Domnul Márton are o problemă de procedură, alta decât raportul.

 
   

Domnul Márton Árpad Francisc:

Domnule președinte,

Este o problemă procedurală. Acest proiect de lege, această ordonanță a fost retrimisă la comisie, pentru un raport suplimentar, cu avizul Comisiei juridice, pentru că, așa a susținut domnul Bolcaș, anumite prevederi ale legii se bazează pe vechea Constituție și sunt în contradicție cu noua Constituție. Ca atare, trebuie să fie modificată.

Comisia noastră nu a primit, până la ora asta, nici un aviz de la Comisia juridică. Aud, acum, că această comisie avizează favorabil, în forma înaintată de inițiatori, proiectul de lege. Or, comisia noastră a propus mai multe amendamente la acest proiect de lege. Ce vom dezbate acum? Eu cred că ar trebui să retrimiteți, adică să așteptați raportul suplimentar, pentru care a fost retrimis la comisie, mai ales că și Ministerul Culturii a venit cu un amendament destul de important și dacă, Comisia juridică nu a binevoit să se aplece și să vadă, să scoată textele care s-au considerat a fi neconstituționale, măcar să încercăm noi s-o facem.

Vă mulțumesc.

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Stimate coleg,

Intervenția distinsului nostru coleg Bolcaș era o intervenție generală, că nu s-ar fi pus în concordanță textele cu noile prevederi ale Constituției. Comisia juridică, cum a precizat domnul secretar, a constatat că nu există o asemenea neconcordanță și că raportul pe care dumneavoastră l-ați făcut, Comisia de cultură împreună cu ministerul, poate fi adoptat în continuare, pentru că textele Codului penal, de fapt la acesta făcea referire domnul Bolcaș, mai mult decât la Constituție, intră în vigoare mai târziu și, când va intra în vigoare noul Cod penal, se va vedea dacă textele care cuprind infracțiuni în celelalte legi, inclusiv în aceasta, se vor mai menține sau nu. Oricum, dacă va exista vreo necorelare, Senatul va putea să regleze o asemenea neconcordanță, o asemenea necorelare. Deci Comisia juridică a propus să mergem în continuare, pentru că nu mai întocmește nici un raport suplimentar, nefiind cazul.

Și eu am reținut, data trecută, că toți membrii Comisiei de cultură insistau să dezbatem acest proiect.

 
   

Domnul Márton Árpad Francisc:

Domnule președinte,

Ce părere aveți de "Curtea Supremă de Justiție", care se regăsește în acest text? Este o astfel de instituție, conform noii Constituții?

 
   

Domnul Valer Dorneanu:

Nu e nici o problemă, pentru că aceasta va fi trecută cu denumirea actualizată, potrivit Legii nr.24 privind tehnica legislativă. Deci, repet, Comisia juridică, în intervenția pe care a prezentat-o secretarul acesteia, a zis că nu există probleme de necorelare și nu există o greșeală constituțională din punctul de vedere al stabilirii unor infracțiuni specifice la această lege.

În aceste condiții, vă propun să trecem la dezbaterea proiectului de lege și a ordonanței.

La titlul proiectului de lege, dacă aveți obiecțiuni? Nu sunt obiecțiuni. Votat în unanimitate.

Articolul unic, care cuprinde dispoziția de aprobare a ordonanței. Urmăriți amendamentul 1. Nu sunt obiecțiuni. Admis amendamentul, modificat textul articolului unic.

Titlul ordonanței de urgență. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate.

La art.I și la punctul 1 din ordonanță, dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votat în unanimitate, în formularea din ordonanță.

Punctul 2, urmăriți amendamentul 2. Adoptat amendamentul, modificat punctul 2.

La punctul 3, urmăriți amendamentul 3, pag.4. Dacă aveți obiecțiuni? Admis amendamentul comisiei, modificat punctul 3, cu privire la art.4.

La punctele 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10, comisia nu a avut amendamente. Dacă aveți dumneavoastră? Votat, în toate cazurile, textele din ordonanță.

Punctele 11, 12, 13, 14 și 15. Dacă aveți obiecțiuni? Nu. Votate toate în formulările cuprinse în ordonanță.

După punctul 15, vă rog să urmăriți amendamentul 4 al comisiei. Comisia propune ca, după art.40, să se introducă un articol nou 401. Urmăriți amendamentul 4 de la pag.4. Nu aveți obiecțiuni. Admis amendamentul, introdus acel text.

La punctul 16, comisia nu are amendamente. Nici dumneavoastră. Votat textul inițial.

La punctul 17, cel care se referă la capitolul VIII, comisia propune introducerea unui capitol VIII1. Urmăriți pag.5 din raport. Dacă sunteți de acord cu amendamentul 5? Adoptat amendamentul, modificat, în mod corespunzător, punctul 17, respectiv capitolul VIII1.

La punctele 18, 19, 20, 21, 22, comisia nu a mai avut obiecții. Dacă aveți dumneavoastră? Votate, în toate cazurile, textele din ordonanță.

Punctele 23, 24, votate textele din ordonanță.

Art.II, votat textul din ordonanță.

Art.III, votat textul din ordonanță.

Art.IV, votat textul din ordonanță.

 
Supunerea la votul final:  

Stimați colegi,

Invit pe toată lumea în sală.

Stimați colegi,

Vă rog să vă așezați în sală pe locurile dumneavoastră.

  Raportul Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind Statutul Magistraților (adoptat).

Supun mai întâi votului dumneavoastră raportul Comisiei de mediere la proiectul de Lege privind statutul magistraților, lege organică.

Cine este pentru? 198 de voturi pentru.

Împotrivă? 25 voturi împotrivă.

Abțineri? 2 abțineri.

Mulțumesc. Adoptat.

  Raportul Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind organizarea judiciară (adoptat).

Raportul Comisiei de mediere la proiectul de Lege privind organizarea judiciară, lege organică.

Cine este pentru? 196 voturi pentru.

Împotrivă? 26 voturi.

Abțineri? Nu sunt.

Adoptat.

  Raportul Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind asigurarea continuității asistenței medicale primare prin centrele de permanență (adoptat).

Raportul Comisiei de mediere la proiectul de Lege privind asigurarea continuității asistenței medicale primare prin centrele de permanență.

Cine este pentru?

215 voturi pentru. Mulțumesc. Adoptat.

Au fost voturi contra? Nu.

Abțineri? Nu sunt.

  Raportul Comisiei de mediere la Proiectul de Lege privind organizarea și funcționarea Academiei de Științe Medicale (adoptat).

Raportul Comisiei de mediere la proiectul de Lege privind organizarea și funcționarea Academiei de Științe Medicale.

Cine este pentru? Ne-a mai venit un coleg.

216 voturi pentru.

Voturi contra? Nu sunt.

O abținere.

Adoptat raportul.

  Proiectul de Lege pentru modificarea și completarea Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic (adoptat).

Proiectul de Lege pentru modificarea și completarea Legii 128/97 privind statutul personalului didactic.

Cine este pentru? 217 voturi pentru.

Împotrivă? Nu sunt.

Abțineri? Nu sunt.

Adoptat proiectul de Lege pentru modificarea Legii nr. 128.

  Propunerea legislativă privind Legea meseriilor (adoptată propunerea de respingere).

Propunerea legislativă privind Legea meseriilor. Comisia a propus respingerea.

Cine este pentru această soluție? A mai intrat încă un coleg.

218 voturi pentru.

Nici o abținere, nici un vot contra.

  Proiectul de Lege privind caracterul definitiv al decontării în sistemele de plăți și în sistemele de decontare a operațiunilor cu instrumente financiare (adoptat).

Proiectul de Lege privind caracterul definitiv al decontării în sistemele de plăți și în sistemele de decontare a operațiunilor cu instrumente financiare, lege ordinară.

Cine este pentru?

219 voturi pentru. Tot mai intră câte un coleg în sală, ceea ce este îmbucurător.

Contra? Nu sunt.

Abțineri? Nu sunt.

  Proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 16/2003 pentru modificarea și completarea Legii nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil (adoptat).

Ultimul proiect, cel pe care l-am dezbătut astăzi, Proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.16/2003 pentru modificarea și completarea Legii 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, lege cu caracter organic.

Cine este pentru? 218 voturi pentru.

Împotrivă? Nu sunt.

Abțineri? Nu sunt.

Adoptat și acest proiect.

   

Vă rog, stimați colegi, să constatați că am epuizat ordinea de zi de astăzi. În continuare și după amiază vor avea lucrări în comisii, joi de asemenea, vineri - teren.

V-aș ruga, președinții de comisii, să insistați asupra rapoartelor pe care le aveți de analizat, pentru că multe din ele privesc priorități legislative legate de procesul de integrare.

 
Informare privind depunerea la secretarul general al Camerei Deputaților, în vederea exercitării de către deputați a dreptului de a sesiza Curtea Constituțională, a următoarelor legi:  

Stimați colegi, numai puțin. Aș vrea să vă anunț, de asemenea, potrivit art.17 din Legea nr.47 cu privire la organizarea și funcționarea Curții Constituționale cu privire la legile care sunt depuse la secretarul general în vederea exercitării de către dumneavoastră a dreptului de a sesiza Curtea Constituțională:

Legea privind asigurarea continuității asistenței medicale primare prin centrele de performanță;

Legea privind organizarea și funcționarea Academiei de Științe Medicale;

Legea privind caracterul definitiv al decontării în sistemele de plăți și în sistemele de decontare a operațiunilor cu instrumente financiare;

Legea privind Statutul magistraților;

Legea privind organizarea judiciară;

Legea privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.28/2004 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr.11/2000 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România și Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare privind finanțarea Proiectului de închidere a minelor și de atenuare a impactului social, în valoare de 44,5 milioane dolari S.U.A., semnat la București la 13 octombrie 1999;

Legea pentru ratificarea Acordului între Guvernul României și Guvernul Republicii Macedonia privind cooperarea în combaterea terorismului, crimei organizate, a traficului ilicit de droguri, substanțe psihotrope și precursori, precum și a altor activități ilegale, semnat la București la 12 noiembrie 2003;

Legea pentru ratificarea Acordului între Guvernul României și Guvernul Republicii Arabe Egipt privind cooperarea în domeniul combaterii criminalității, semnat la București la 3 decembrie 2003;

Legea pentru ratificarea Protocolului adițional la Convenția penală a Consiliului Europei privind corupția, adoptat la Strasbourg 15 mai 2003;

Legea pentru ratificarea Tratatului de extrădare între România și Republica Federativă a Braziliei, semnat la 12 august 2003.

Cu aceasta declar închisă ședința de astăzi.

     

Ședința s-a încheiat la ora 10,42.

 
       

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti duminică, 5 decembrie 2021, 22:41
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro