Radu Cătălin Mardare
Radu Cătălin Mardare
Ședința Senatului din 20 februarie 2006
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.16/02-03-2006

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-11-2021
25-11-2021 (comună)
24-11-2021 (comună)
23-11-2021
22-11-2021
15-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2006 > 20-02-2006 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 20 februarie 2006

17. Din partea Guvernului au primit răspunsuri senatorii:  
  17.2 Radu Cătălin Mardare - de la Mircea Alexandru, secretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor;

Domnul Radu Mircea Berceanu:

Celălalt răspuns.

Domnul Mircea Alexandru:

Domnului senator Cătălin Mardare.

Stimate domnule senator,

În legătură cu interpelarea dumneavoastră, prin care solicitați analizarea oportunității completării Anexei 1 la Hotărârea Guvernului nr.1512/2005 pentru decalarea ca zone calamitate a localităților afectate de inundațiile din perioada aprilie - septembrie 2005, astfel încât și alte localități afectate de inundații să beneficieze de finanțare cu fonduri comunitare din Programul SAPARD, vă comunicăm următoarele:

Hotărârea Guvernului nr.1512/2005 a fost inițiată de Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, Ministerul Administrației și Internelor sprijinind această instituție în demersurile întreprinse pentru determinarea gradului de afectare a fiecărei localități rurale. În acest sens, a fost transmisă instituțiilor prefectului o radiogramă cu nr.17352/23 septembrie anul trecut, prin care se solicita completarea unei fișe pentru fiecare sat a cărui infrastructură a fost avariată ca urmare a inundațiilor.

De asemenea, precizăm faptul că prefectul județului Bacău, în calitate de președinte al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, a solicitat tuturor primarilor localităților afectate de inundații date cu privire la obiectivele calamitate. Întârzierea cu care au răspuns unii primari la această solicitare a determinat neincluderea localităților respective în materialul înaintat de către Instituția Prefectului Județului Bacău.

Având în vedere inundațiile produse în perioada aprilie - septembrie 2005, precizăm faptul că pentru fiecare sat a fost determinat gradul fizic de afectare, luându-se în considerare următoarele elemente: locuințe - 15 puncte, anexe gospodărești - 10 puncte, infrastructură rurală - 35 puncte, suprafață agricolă și forestieră - 20 puncte, obiective socio-economice - 10 puncte, infrastructură forestieră și de protecție împotriva inundațiilor - 10 puncte.

Semnalăm și faptul că prefectul județului Bacău a solicitat Ministerului Administrației și Internelor completarea Anexei 1 la Hotărârea Guvernului nr.1512/2005 cu 14 comune, respectiv 66 de sate din acest județ, transmițând și fișele localităților respective, iar prin Adresa nr.8107/15.02. a.c., acestea au fost transmise Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, cu solicitarea de a se analiza posibilitatea completării actului normativ respectiv.

În măsura în care Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale va iniția un proiect de act normativ cu obiect de reglementare circumscris aspectelor la care faceți referire în interpelare, facem precizarea că Ministerul Administrației și Internelor va întreprinde demersurile necesare în vederea promovării acestuia, cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile.

Vă mulțumesc foarte mult.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 29 noiembrie 2021, 10:07
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro