Plen
Ședința Camerei Deputaților din 19 februarie 2018
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.29/27-02-2018

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
07-12-2021
06-12-2021 (comună)
06-12-2021
25-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2018 > 19-02-2018 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 19 februarie 2018

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,03.

Lucrările au fost conduse, în prima parte, de domnul deputat Petru Gabriel Vlase și de domnul deputat Florin Iordache, vicepreședinți ai Camerei Deputaților, asistați de domnul deputat Mircea-Gheorghe Drăghici, înlocuit de domnul deputat Georgian Pop, și de domnul deputat Cristian-Gabriel Seidler, secretari ai Camerei Deputaților.

A doua parte a ședinței a fost condusă de domnul deputat Petru Gabriel Vlase, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Bună ziua!

Stimați colegi,

Rog liderii grupurilor parlamentare să-și invite colegii în sala de ședință.

Se aude? Rog liderii grupurilor parlamentare să-și invite colegii în sala de ședință.

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și anunț că sunt prezenți 211 colegi, și-au înregistrat prezența.

La primul punct al ordinii de zi, în conformitate cu prevederile art. 94 din Regulamentul Camerei Deputaților, vă informez că au fost distribuite deputaților următoarele documente: ordinea de zi pentru ședințele Camerei din zilele de luni, 19, miercuri, 21 februarie 2018; programul de lucru pentru perioada 19-24 februarie; lista rapoartelor depuse, în perioada 13-19 februarie, de comisiile permanente; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții Constituționale; informarea cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente.

Potrivit programului de lucru aprobat astăzi, începem cu dezbaterea moțiunii simple, urmată de primirea răspunsurilor la interpelările adresate membrilor Guvernului.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 7 decembrie 2021, 13:55
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro