István-János Antal
István-János Antal
Ședința Camerei Deputaților din 12 martie 2018
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.42/16-03-2018

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
07-12-2021
25-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2018 > 12-03-2018 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 12 martie 2018

10. Prezentarea interpelărilor adresate Guvernului.  
  10.10 Antal István-János
 
consultă:

 

Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

  ................................................

Domnul Silviu Dehelean? În scris.

Domnul Cristian Ghinea? În scris.

Domnul Antal János?

Vă rog.

Domnul Antal István-János:

Mulțumesc, doamnă președinte de ședință.

Interpelarea mea - către Ministerul Justiției, în atenția domnului ministru Tudorel Toader. Se referă la procedura Camerei de Consiliu.

Stimate domnule ministru,

Încă de la adoptarea noului Cod de procedură civilă, Camera de Consiliu a fost o instituție prevăzută de acesta, cu toate că nu existau spații necesare pentru aplicarea ei, iar, în acest sens, aplicarea acesteia a fost amânată din 2010 până în prezent.

În luna decembrie a anului 2016, Guvernul a stabilit, prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95, că sunt prorogate, pentru o perioadă de 2 ani, până la data de 1 ianuarie 2019, termenele prevăzute de Legea nr. 2 din 2013 privind degrevarea instanțelor judecătorești, precum și pentru pregătirea punerii în aplicare a Legii nr. 134 din 2010 privind Codul de procedură civilă, și prorogate prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 62 din 2015.

În interpelarea scrisă am făcut referire la art. 12, 13. Sunt în scris. Trec la întrebări, pentru că nu mă încadrez în 3 minute.

Având în vedere aceste aspecte, vă rog să-mi răspundeți la următoarele întrebări.

  1. A fost adoptat planul de acțiune prevăzut de art. 2 alin. (4) din Ordonanța nr. 95 din 2016?
  2. Care este necesarul de spații și care este personalul necesar punerii în aplicare a acestei măsuri?
  3. Ce măsuri au fost luate în vederea asigurării necesarului de spații și a personalului necesar punerii în aplicare a procedurii Camerei de Consiliu?

Aș dori un răspuns în scris.

Antal István, deputat al UDMR Constanța.

Mulțumesc.

Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

Mulțumesc.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 9 decembrie 2021, 16:41
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro