Vasile Cîtea
Vasile Cîtea
Ședința Camerei Deputaților din 12 martie 2018
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.42/16-03-2018

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
07-12-2021
25-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2018 > 12-03-2018 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 12 martie 2018

9. Răspunsuri orale la întrebările adresate membrilor Guvernului și altor conducători ai organelor administrației publice.
    9.1 Vasile Cîtea  
 
consultă:

 

Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

  ................................................

Domnul Cîtea Vasile se află în sală? Bun.

Ministerul Muncii și Justiției Sociale.

Domnule secretar de stat?

Răspundeți dumneavoastră.

Vă rog frumos.

Doamna Magda Ștefania Bîrlibescu (secretar de stat, Ministerul pentru Relația cu Parlamentul):

Bună ziua!

O să dau eu citire răspunsului formulat de către Ministerul Muncii și, în cazul în care veți avea nelămuriri, cu siguranță le veți putea adresa domnului secretar de stat.

Astfel, referitor la întrebarea dumneavoastră, înregistrată la Camera Deputaților cu nr. 3052A/2018, având ca obiect "Situația locurilor de muncă vacante la stat", vă comunicăm următoarele.

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, aflată în coordonarea Ministerului Muncii și Justiției Sociale, nu are o politică cu privire la posturile vacante din aparatul de stat.

În conformitate cu art. 10 alin. (2) din Legea nr. 76/2002, "Angajatorii au obligația să comunice agențiilor pentru ocuparea forței de muncă județene, respectiv a municipiului București, în a căror rază își au sediul sau domiciliul, toate locurile de muncă vacante, în termen de 5 zile lucrătoare de la vacantarea acestora".

Locurile de muncă astfel declarate sunt aduse la cunoștința persoanelor în căutarea unui loc de muncă, în cadrul serviciilor de mediere a muncii, în vederea ocupării.

Pentru a răspunde cerințelor pieței muncii, ANOFM elaborează Planul anual de formare profesională, urmărind, prin acesta, încurajarea participării largi și favorabile incluziunii persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, la programe de formare profesională sau în procese de evaluare a competențelor dobândite, în contextul informal sau nonformal, care să le asigure competențele necesare.

Stabilirea calificărilor, ocupațiilor, competențelor pentru care se organizează programe de formare profesională a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, la nivelul fiecărui județ, se realizează în urma unui proces complex, cu mai multe etape, ce include:

- analiza evoluției pieței muncii de la nivel local, care cuprinde: investigarea tendințelor de dezvoltare a economiei locale pe termen scurt; analiza nevoilor de formare profesională în mediul rural; percepția angajatorilor cu privire la nevoile de calificare a forței de muncă; analizarea ofertelor de locuri de muncă vacante; stabilirea nevoii de formare, prin consultarea directă a potențialilor beneficiari ai formării; analiza unor informații privind iminența unor disponibilizări colective, precum și altele.

Pentru un răspuns mai complet, o să vă transmitem în scris.

Și, așa cum am specificat și mai devreme, în cazul în care aveți întrebări suplimentare, domnul secretar de stat este aici.

Mulțumesc.

Doamna Carmen-Ileana Mihălcescu:

Vă mulțumesc și eu.

În continuare, avem șapte solicitări de amânare, toate făcute de colegul nostru, domnul Movilă Petru. Răspunsul - pentru data de 26 martie 2018 va fi prezentat domnului deputat Movilă Petru.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 9 decembrie 2021, 15:05
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro