Plen
Ședința Camerei Deputaților din 29 octombrie 2018
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.156/06-11-2018

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
07-12-2021
06-12-2021 (comună)
06-12-2021
25-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2018 > 29-10-2018 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 29 octombrie 2018

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,09.

Lucrările au fost conduse de domnul deputat Florin Iordache, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistat de domnul deputat Georgian Pop și de domnul deputat Cristian Buican, secretari ai Camerei Deputaților.

Domnul Florin Iordache:

Bună ziua, stimați colegi.

Declar deschisă ședința și vă anunț că, în acest moment, din totalul celor 329 de deputați, și-au înregistrat prezența un număr de 160 de deputați.

În conformitate cu prevederile art. 94, au fost distribuite ordinea de zi pentru zilele de luni - 29, 30 și 31 octombrie; lista rapoartelor depuse în perioada 24-29 octombrie; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare și informarea cu privire la inițiativele legislative care urmează să fie avizate.

Programul de lucru - până la ora 18,00, după care urmează răspunsurile la interpelările adresate membrilor Guvernului.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 8 decembrie 2021, 10:22
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro